Gå til innhold

Sjuke kjærring :P

Ranger emnet


Devil

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lille venn, da!

Er det så utrolig artig å ha en brukerprofil på bilforumet kun for å irritere folk?:)

 

ja

 

Det at du mener at mannfolk er verdt mer enn kvinnfolk tyder på at du er jævla trangsynt!

 

Har nevt tildligere at "ingen regel uten unntak".

Men generelt sett så er menn bedre en kvinner.

 

 

Ehm.. Jeg tror nok jeg kommer til å være veldig seksuelt aktiv maaaaaange år til, du!

 

Det er bra. Er lov å nyte livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Flere enn meg som ser en fellesnevner her???

TING somslutter med LEO er generaliserende idiotiske ting som har et snevert syn på det aller meste.

idioter begge to spørr`u meg.

 

Gå å ta dere sjøl i rævva med en kald kuk`a gutter!

 

 

90% av alle mennesker er idioter. En skal vere ganske smart for å vite at en sjøl er en idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nevt tildligere at "ingen regel uten unntak".

Men generelt sett så er menn bedre en kvinner.

Hva du foretrekker i senga får være din egen sak.

 

 

Tilbake til saken, var hun gutt så hadde det ikke vært noe problem...

 

Dette er foresten skikkelig amerikansk thrash-tv, så det vil ikke overaske meg om dette er overdrevet eller oppdiktet.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Flere enn meg som ser en fellesnevner her???

TING somslutter med LEO er generaliserende idiotiske ting som har et snevert syn på det aller meste.

idioter begge to spørr`u meg.

 

Gå å ta dere sjøl i rævva med en kald kuk`a gutter!

 

 

Jeg antar det er lenge siden mor har gitt deg ris nå, lillegutt..

Endret av jonleo

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar det er lenge siden mor har gitt deg ris nå, lillegutt..

 

Begynte å banke morra mi sjøl når jeg var 8 jeg lillegutt, så det er vel en stund siden jeg fikk juling sist ja.

ADHD-barn er visst ekstra krevende slik jeg har forstått det på kurslederen på sinnemestringskurset.

Kanskje derfor morra mi hater meg og aldri vil se meg igjen.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å sett deg si det face to face :D

 

Heh, vel.. Ja, det kunne nok sikkert vært interessant.

 

Men er det noen spesiell grunn til at jeg ikke bør gjøre det da? Siden du sier det sånn..?

 

Det er jo ikke verre enn at han må tåle et svar når han slenger sånn dritt rundt seg her inne..

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å banke morra mi sjøl når jeg var 8 jeg lillegutt, så det er vel en stund siden jeg fikk juling sist ja.

ADHD-barn er visst ekstra krevende slik jeg har forstått det på kurslederen på sinnemestringskurset.

Kanskje derfor morra mi hater meg og aldri vil se meg igjen.

 

Har det noen sammenheng med din litt merkelige interesse for kald kuk?

 

Duh, hvis det der var et slags forsøk på å skremme meg eller noe, så må jeg innrømme at du ikke kom særlig langt.

Satser på at det ikke var det da.

 

Men nå synes jeg dette ble mange hakk for dumt, og melder meg ut. Har virkelig ingen interesse av å drive på slik.

Endret av jonleo

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noen sammenheng med din litt merkelige interesse for kald kuk?

 

Duh, hvis det der var et slags forsøk på å skremme meg eller noe, så må jeg innrømme at du ikke kom særlig langt.

Satser på at det ikke var det da.

 

Men nå synes jeg dette ble mange hakk for dumt, og melder meg ut. Har virkelig ingen interesse av å drive på slik.

 

Kald kuk ække bra vettu, men det vet du vel allerede.

Skakke skremme deg på noen måte, var ikke meninga det søtnos.

Du spørt om morra mi, og jeg svarte deg om morra mi.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør da ikke by på såååååå store problemer å ta ut en stakkars pjokk fra ørlandet:bump

 

WTF?

Hvorfor er bygda mi plutselig inn i bildet her nå??

 

Hvem bor på Ørlandet her, bortsett fra meg?(av og til iallefall)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei husker bare du sa du va derifra for jævlig lenge siden (bra husk?) hehe!.. hatt endel bussiness utpå der, men aldri truffet deg

Trukke du vet hvem jeg er heller så du hadde neppe kjent meg igjen hvis du hadde truffet meg heller.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår