FantIkkeNick Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Vet ikke aldri hatt behov for sporingstoff så det får du spørre dem som ligger å kjøper det, aldri hatt det inne på verkstedet heller :) Så bare noe greier om 1200 tidligere i tråden, men uansett hjelper vel lite med en ampull når du ikke har gass på systemet.. Må vel ha gass for å få trykk så du får noe utav sporingsstoffet, å da må du nok ut med litt peng der også, å det pleier å koste litt over en høvding... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 du må seff ha væske for å få fluor stoffet rundt.. selv bruker jeg å vacumteste det med vacummeter. da ser jeg med en gang om det er lekasje. er det lekasje bruker jeg r-22 og trykktester med, samtidig som jeg bruker elektronisk lekasjessøker. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Vet ikke aldri hatt behov for sporingstoff så det får du spørre dem som ligger å kjøper det, aldri hatt det inne på verkstedet heller :) Så bare noe greier om 1200 tidligere i tråden, men uansett hjelper vel lite med en ampull når du ikke har gass på systemet.. Må vel ha gass for å få trykk så du får noe utav sporingsstoffet, å da må du nok ut med litt peng der også, å det pleier å koste litt over en høvding... Hvis det går ann å lese litt bedre så sier jeg ikke at du MÅ bruke dette tettningstoffet. Sporingsstoff får du får 300kr hos opel mener jeg. Dette tettningsstoffet er et ALTERNATIV hvis det er lien lekasje og dyrt å skifte/reparere. Så er det enklere med dette tettningsstoffet det inneholder også sporingstff så du slipper å kjøpe det utenom. Som jeg skrev tidligere så tror jeg du også hadde godt for et tettningsstoff til 1200kr som tetter og forebygger lekkasje istede for å betale rett over 30000 for å få MB å fikse bilen??? (ett ekstremt eksempel men sant) Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg