wildcat Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 ønsker å kjøpe en omega a , kadett c sedan eller coupe. manta, rekord, senator, monza. må ikke være skilter. manuel gear. å ikke koste så veldig mye. viss det er skilter på bilen blir dem levert inn uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 ikke jorde bil akkurat 18000 er litt mye. skal brukes på bane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c turbo Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 har et kadett c prosjekt vis det er av interesse? krosseriet er demontert, men alt utenom front lykter følger med, får me 240 bakaksel, radiator, 2l 8v omega motor med girkasse og mellomaksel, forsterka forstilling, tror det er mer men kommer ikke på det.... får sende en pm vis det høres intresant ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 ja hørtes interessant ut den. men har probleme med at jeg ikke har noe sted å stå å ikke noe lager plass. masse dekk å verktøy der nede i boden. men kan komme tilbake til deg viss det blir noe eventuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c turbo Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 den er god :) bare gi beskjed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 En kompis av meg har en Opel Kadett C bilcrossbil med en veldig trimma Volvo B23motor som han muligens selger hvis du kommer med et bra bud :) Det funker jo som banebil hvis du ikke trenger frontlykter ^^ Den funker veldig bra! Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 En kompis av meg har en Opel Kadett C bilcrossbil med en veldig trimma Volvo B23motor som han muligens selger hvis du kommer med et bra bud :) Det funker jo som banebil hvis du ikke trenger frontlykter ^^ Den funker veldig bra! jo må ha lys på bilen så lenge den skal ut på bane hehe.. det er den skal brukes til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 da blir det litt vanskelig. Men sjekk på autodb, tinde eller finn om du finner noe til en billig penge ^^ Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Lag bedre overskrift så folk kan se hva du er ute etter... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg