Turbobenni Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 er det noen som har hørt om konseptet ?? trur det går ut på en "turbo" som en kan få motert. Den er elektrisk, gir ingen ytelse, men den lager lyd. siden jeg har V6 og ikke råd til noe stoor kompressor (enda), så hadde dette vært rått å prøve xD noen som vet om sider hvor de selger dette ?? Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivilpolitiet Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Enten har man turbo eller ikke. Det er kraftig harry å få noe å lage lyd til noe du ikke har. Jeg kjører Toyota Starlet, men vil ha Ferrari lyd. Finnes det noen høytaler jeg kan forandre lyden med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 er det noen som har hørt om konseptet ?? trur det går ut på en "turbo" som en kan få motert. Den er elektrisk, gir ingen ytelse, men den lager lyd. siden jeg har V6 og ikke råd til noe stoor kompressor (enda), så hadde dette vært rått å prøve xD noen som vet om sider hvor de selger dette ?? Takk :) Elkjøp selger hårfønere til en grei pris.De lager suselyd de og. onfiredevi Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 hehe, man kan jo kjøpe en eksoshyler, en dings man setter inn i potta, når man kjører så suser det og det kan minne om en turbo :P Men men, TURBOLYD FÅR MAN MED TURBO! Ikke noe annet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 neinei, det er ikke kødd, det går ann å kjøpe en elektrisk dings som en putter oppi panseret. den måler så mye som 110 DB på det høyeste. er ikke surr. vet at det er harry, men hadde vært morro å prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Bruk heller pengene på noe fornuftig ;) Slike som på bildet under får du for noen kroner. Bruker heller ikke strøm og reduserer dermed ikke motoreffekten (så fremt den ikke bremser eksosen). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 kjenner folk som har det da, er jo max harry xD men kan jeg bruke 2 siden jeg har dobble rør?? hadde vært morro å se hvordan get blei på min! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 neinei, det er ikke kødd, det går ann å kjøpe en elektrisk dings som en putter oppi panseret. den måler så mye som 110 DB på det høyeste. er ikke surr. Det er garantert surr om du har 110dB støy under huven. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Bruk heller pengene på noe fornuftig ;) Slike som på bildet under får du for noen kroner. Bruker heller ikke strøm og reduserer dermed ikke motoreffekten (så fremt den ikke bremser eksosen). er det der hva de kaller "screamerpipe" på engelsk ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 er det der hva de kaller "screamerpipe" på engelsk ?? det dem kaller screamerpipe er når man har WG ut i friluft med et traktforma rør :) blir fresh med fresing når man har nådd maksladetrykk og WG åpner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 må huske å kjøpe m3 speil da du først er igang da. i crome med litt dårlig passform. det her må vel være tett oppunder den dummeste ideen jeg har lest på forumet her :p hva i ******* er det du tenker på? Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 hahah ja nå ska han få seg turbo :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Og så lager du GT striper over hele bilen med PAKKETAPE !!!!!!!!!! Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 haha, ØY!!!! det var noe jeg hadde hørt om da! ikke noe jeg hadde seriøse planer om å sette inn. Men hvis jeg må være kul, så kan jeg bare slå til med en kompressor fra statene, da erre snakkas :* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 ja du er meg en liten luring du ;) Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg