Gå til innhold

Parkeringslys spørsmål.

Ranger emnet


rs_cr

Anbefalte innlegg

EDIT: SE NY POST!

 

Jeg merket i dag at det ene parkeringslyset i bilen vår utgått på dato. På tide med nytt. MEN, jeg har xenon lykter på bilen , og da jeg sjekket det parklyset som fungerte, så lyser det gulaktig. Har egentlig ikke lagt merke til dette tidligere, men det så ganske teit ut.

 

Så da lurer jeg egentlig på om det er dette som er orginalt?

 

Finnes noen parlyspærer som går mer i ett med xenon lyktene.

 

NB: er ikke ute etter juletrelys som jeg ser at enkelte biler kjører rundt med, det skal bare gi en bedre flyt i lykten.

 

Linker taes imot med åpne armer!! :)

 

Edit: Her er et bilde av "problemet".

 

DSCF0004.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hva mener du bedre?

Har du xenon?

Hvis ja, har du noen bilder?

 

Osram og Phillips pærer blir ikke så veldig hvite vedsiden av Xenon. Kunne ikke finne LED hos powerbulbs.com

 

Edit:

 

pbvw5w.jpg

 

var det disse du mente?

 

De har jeg ikke sett før.

 

Kan du bekrefte denne påstanden fra phillips:"This is the end of the yellowish position lamp/city lights." ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv med Mercedes sine parklyspærer på 6 Watt (orginalt på alle nyere MB).. de er halogen, og lyser helt hvit.. og ganske billige også, mulig du må skifte pæreholdere men det er vel verdt det !?

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vw/audi har også halogen parklyspærer på 6w, lyser MYE hvitere enn vanlige 5w. pærene koster ca 50,- stk

-skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre??

 

-90 VW Passat cl stv 2.0L

-87 Hvit/Krokan Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Hva mener du bedre?

Har du xenon?

Hvis ja, har du noen bilder?

 

Osram og Phillips pærer blir ikke så veldig hvite vedsiden av Xenon. Kunne ikke finne LED hos powerbulbs.com

 

Edit:

 

pbvw5w.jpg

 

var det disse du mente?

 

De har jeg ikke sett før.

 

Kan du bekrefte denne påstanden fra phillips:"This is the end of the yellowish position lamp/city lights." ?

Jeg har xenon ja og har satt i de philips pærene og de blei mye bedre en orginalt.

kan sikkert få tatt et par bilder så du kan se selv

Passat 1.8T variant

Bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår