Snudii Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Vallenbrosa, Volbeat, In Flames, Devil Driver, Exodus, Arch Enemy, Led Zeppelin, Deep Purple, Judas Priest, Slayer, Pink Floyd. Det er vel stort sett det jeg hørrer på i bilen og på jobb :) Notert Slayer og Judas, hadde oversett dem, har en del allerede fra dem, muligens att jeg finner "Best of Cd" av hver av dem jeg får se. Jeg har enda ikke helt komet i mål og funnet den metallen som jeg leiter etter, de tunge dype riffa og trommer som slår i ribbeina, ikke skrikete/brølende vokalist, heller lignende incubus/disturbed/three doors down vis dere er med på hva jeg mener, Dope kan gå under dette, men liker ikke stilen dems. Elektronika folkens hvor er den ? Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Eg høyrer mykje på Sylver Liker du dette, har du for.eks. Lasgo Kosheen Novaspace http://www.youtube.com/watch?v=wcLkSTqzekY Hei Todleif og takk for respons på elektronikaen :) Sylver og Novaspace var ok, litt for mye eurodance og vokal for min del. Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Paul Oakenfold er en klassiker, spesielt "Ready, steady, go",som forøvrig er tidenes kjøresang i mine øyne (eller kanskje jeg skal si ører?:D) Vet ikke om disse er din sjanger, men: Above and beyond Gabriel & Dresden Signalrunners 4 strings Oceanlab Adam Nickey Dj Shah Alex M.O.R.P.H Nic Chagall Disse er iallefall noen av mine favoritter innen den elektroniske sjangeren :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Jeg har enda ikke helt komet i mål og funnet den metallen som jeg leiter etter, de tunge dype riffa og trommer som slår i ribbeina, ikke skrikete/brølende vokalist, heller lignende incubus/disturbed/three doors down vis dere er med på hva jeg mener, Dope kan gå under dette, men liker ikke stilen dems. Nå er jeg svært godfull, men prøver likevel... ;) Selv om jeg ikke liker det nevneverdig selv; Manowar har tunge dype riff, og i alle fall trommer som slår deg hardt... Slipknot Stone Sour Soulfly Anthrax? Slayer? V8 Wankers Tysk (engelskspråklig) hard rock, varmet opp for The Carburetors 17. mai i 2006 tror jeg. The Cumshots De fleste digger (eller hater) Kristopher Schou pga. diverse opptredender på TV, men bandet er knallbra! Pantera! Hayseed Dixie Bluegrass-cover av omtrent all kjent rock og metal Andrew W. K. Rølpete hard rock, men passer kanskje best på fest. Ble introdusert med bandet på fest for en del år siden, og ved gjensyn med "gamle gjengen" blir det alltid allsang... Har en del andre forslag også, men det blir såpass underground at det gidder jeg ikke ta med hvis du ikke absolutt vil... :) Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Personlig vil jeg dra frem et band som ingen har nevnt her ennå, som har herlig energiske låter, og det er Accept, eller soloprosjektet til vokalisten i Accept, under navnet U.D.O. Fantastisk musikk etter mine ører å dømme =) Udo Dirkschneider har kanskje en skrikete stemme ifølge mange, på en måte noe a la vokalisten i AC/DC, men du verden, skamdyktig er han, uten tvil. Accept/U.D.O er vel blant mine absolutte favoritter i den sjangeren musikk, sammen med nevnte Nightwish, Manowar, selvfølgelige Metallica. Av trance og progressive er det 4 store etter min mening: Tiesto, Paul Van Dyk, Ferry Corsten, og kongen blant konger, Armin Van Buuren. Sistnevnte har vært min favoritt siden ca 2000, og ble av bransjen kåret til verdens beste dj i 2007 (mener jeg det var). Lykke til med nye tilskudd til samlingen =) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Sonata Arctica, Hammerfall og Kamelot :) Åsså må vi ikke glemme norske TNT ;) Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Nå er jeg svært godfull, men prøver likevel... ;) Selv om jeg ikke liker det nevneverdig selv; Manowar har tunge dype riff, og i alle fall trommer som slår deg hardt... Slipknot Stone Sour Soulfly Anthrax? Slayer? V8 Wankers Tysk (engelskspråklig) hard rock, varmet opp for The Carburetors 17. mai i 2006 tror jeg. The Cumshots De fleste digger (eller hater) Kristopher Schou pga. diverse opptredender på TV, men bandet er knallbra! Pantera! Hayseed Dixie Bluegrass-cover av omtrent all kjent rock og metal Andrew W. K. Rølpete hard rock, men passer kanskje best på fest. Ble introdusert med bandet på fest for en del år siden, og ved gjensyn med "gamle gjengen" blir det alltid allsang... Har en del andre forslag også, men det blir såpass underground at det gidder jeg ikke ta med hvis du ikke absolutt vil... :) Notert og takk igjen for att du tar deg tid til såpass gode og begrunna svar:) Du må gjerne gi mer tips til mer ukjente band også. Personlig vil jeg dra frem et band som ingen har nevnt her ennå, som har herlig energiske låter, og det er Accept, eller soloprosjektet til vokalisten i Accept, under navnet U.D.O. Fantastisk musikk etter mine ører å dømme =) Udo Dirkschneider har kanskje en skrikete stemme ifølge mange, på en måte noe a la vokalisten i AC/DC, men du verden, skamdyktig er han, uten tvil. Accept/U.D.O er vel blant mine absolutte favoritter i den sjangeren musikk, sammen med nevnte Nightwish, Manowar, selvfølgelige Metallica. Av trance og progressive er det 4 store etter min mening: Tiesto, Paul Van Dyk, Ferry Corsten, og kongen blant konger, Armin Van Buuren. Sistnevnte har vært min favoritt siden ca 2000, og ble av bransjen kåret til verdens beste dj i 2007 (mener jeg det var). Lykke til med nye tilskudd til samlingen =) Mvh A.K Hei A.K :) u.d.o var kanon fett, blir nokk mange cder av dem etter hvert :D Sitter å blar gjennom youtube låter av dem nå, og liker det jeg hører:D U.d.o -Warrior http://www.youtube.com/watch?v=WyvbPvO-SUk&feature=related Sonata Arctica, Hammerfall og Kamelot :) Åsså må vi ikke glemme norske TNT ;) Skikkelig god låt det der hvertfall :) ------ Sitter nå med ark og penn og noterer ned alt som falt i smak her, men er i Grimstad for øyeblikket og drar mot stavanger senere i kveld, blir nokk å dra på Obs i morgen å kjøpe en stor pakke med brenne cd'er :) Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
o'beer Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Her er noe du kan prøve :) Metal: - Korn - Megadeth - Slayer - Wintersun - Overkill - Pain of salvation - King diamond - Mercyful fate - Obituary - Killswitch engage - Children of bodom Techno/trance osv: - Black sun empire - Pendulum - Barthezz - lemon jelly - dj dean - mauro picotto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Personlig vil jeg dra frem et band som ingen har nevnt her ennå, som har herlig energiske låter, og det er Accept, eller soloprosjektet til vokalisten i Accept, under navnet U.D.O. Fantastisk musikk etter mine ører å dømme =) Udo Dirkschneider har kanskje en skrikete stemme ifølge mange, på en måte noe a la vokalisten i AC/DC, men du verden, skamdyktig er han, uten tvil. Accept/U.D.O er vel blant mine absolutte favoritter i den sjangeren musikk, sammen med nevnte Nightwish, Manowar, selvfølgelige Metallica. Av trance og progressive er det 4 store etter min mening: Tiesto, Paul Van Dyk, Ferry Corsten, og kongen blant konger, Armin Van Buuren. Sistnevnte har vært min favoritt siden ca 2000, og ble av bransjen kåret til verdens beste dj i 2007 (mener jeg det var). Lykke til med nye tilskudd til samlingen =) Mvh A.K Jeg må bare kommentere.. En liten tysker på 1 noen å 60? med baller av stål og stemme som roundhouse-kicker deg i ørene. Hvem andre en Udo Dirkschneider :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Jeg må bare kommentere.. En liten tysker på 1 noen å 60? med baller av stål og stemme som roundhouse-kicker deg i ørene. Hvem andre en Udo Dirkschneider :D Hehe, det er Udo i en egen lille høyhet det ja :partyon: Han er ikke så god i engelsk utenom i sangene sine, og han ser ut som om han ikke spiser annet enn spiker og piggtråd, men for meg er han en av de virkelig store =) Når han roer ned og fremfører balladene sine, kommer en annerledes Udo frem, både vokal- og inntrykksmessig, en mykere type med mye følelse og nerve i stemmen. Nei, Udo er høvding, ingen tvil om det =) SNUDII: Sjekk Accept også, det er nøyaktig samme musikken med nøyaktig det samme herlige drivet. Balls To The Wall er legendarisk, men det er stort sett gull absolutt alt de gutta produserer, så du kan like gjerne skaffe deg alt du kommer over =) Faceless World Brake The Rules http://www.youtube.com/watch?v=H5Qs3ZfrdNs&feature=related 24/7 http://www.youtube.com/watch?v=wfx3iFygcX0&feature=related Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg