olemarius Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 god dag, bare lurte på om noen har noe erfaringer med å bytte dials'ene i en golf 1 ? http://www.trimsport.co.uk, selger noen for rundt 420nok, trengs det tuv papirer eller noe på dette ? Har fått et tilbud på rett rundt 1000nok for custom made dials, men syntes det var litt dyrt men trengs det tuv papirer ? noen som har skifta etc ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Hvis du har en kurant printer og photoshop kan du jo lage de selv. Her er de jeg lagde til gti'en min Speedo Golf gti bruk dyrt fotopapir så blir resultatet veldig bra. -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 genialt. men, har ikke printer her da :( lag marked ut av det du da .D kan du lage til meg :D for kr : ? btw har du bilde av bilen din med disse dialsa i ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by froorf Hvis du har en kurant printer og photoshop kan du jo lage de selv. Her er de jeg lagde til gti'en min Speedo Golf gti bruk dyrt fotopapir så blir resultatet veldig bra. -frode Du har ikke liggende klare for golf 3 også? 20-220/0-7000 Geir Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Har dere ikke tilgang på printere og slikt av god kvalitet tro jeg det er mange fotobutikker og kopisentere som du sende slikt på mail til - så trykker de det opp for deg i ønsket format og kvalitet. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 seriøst ? genial idè :D må se å fikse det, det tilbudet jeg fikk var jo litt mye da 1200 kr . latterlig pris. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Ole marius.. Må se og sjøba deg ein chaddy fysst...Når du har det ska du heller få någen av meg, skifta på min, (te kvide, blei digg!), har någen liggane te deg.. Forresten!, koss går deg neri syden land? Kati du komme hjem? Du får ha et godt nyttår! -Nå ska eg kosa meg med någe pain og pils..! mvh Mads....!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 hei mads!!.. komt deg på forumet du og, herligt! trenge sånne så deg her : ) ja caddy bler det, har fått meg jobb og nå. så da bler det peng og da bler det bil når eg komme hjem. regne me å komma hjem rundt når ferien starte hjemma, juni eller någe, kanskje litt før. da bler det gang, satse på dra te tyskland eller någe då eller ?? e du med?? e jo inni 2004 allerede nå eg :) jevla herligt. godt nytt år mads! kos deg med pain og ØL! ta ann heilt ut, ble vonde!!! få deg msn foressten, eirik hjelpe deg! mvh ole m. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg