Gå til innhold

Caddy`en min

Ranger emnet


Audi80_kenneth

Anbefalte innlegg

det hadde vært morro;) så en prosjekttråd av en caddy som ble bygget om til bakhjuls, det så morro ut :D jaggu gikk det;) hehe.

 

Men g60 motor eller vr6 hadde jo vært artig i den da:)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Tusen takk. Senkesett foran kan du bruke fra Golf Mk1 og bak så legger du bare akselen oppå blafjøra, får muligens gokjent foran men ikke bak :/

 

Men vis du får det godkjent foran så det står i vongkort er det jo bare og snu akselen i gjenn, for da står det at bilen er "godkjent senket", og ikke "godkjent senket foran" ;) så da har dem ikke så mye dem skulle sakt vis du blir stoppa ;)

fant noe slags braketter som du skulle bruke når du snudde akselen på en link på http://www.vwcaddy.com som stod var tûv godkjent

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Skal prøve og få godkjent 1,8 med trim kam grenerør og dobble webere.. Får jeg det godkjent så skal jeg sende søknad :D enten VR-6 eller Turbo konvertert G-60.. uannsett noe litt sprekere ;)

 

Hehe ja, bilen fortjener en sprek motor i forhold til det pene utseendet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... hvordan ligger det ann med måla fra 16V bakaksel fra golf II der? er det mye av det samme? _Har fått mega tilbud på 2.0 16V men gudene vet om jeg får det godkjent med trommler:S veit det er en kar fra vestlandet med en GROM MED MEGA BOKSTAVER!!! Som har skilter og 16V lurer på hva han har gjort?

Audi Coupe GT 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... hvordan ligger det ann med måla fra 16V bakaksel fra golf II der? er det mye av det samme? _Har fått mega tilbud på 2.0 16V men gudene vet om jeg får det godkjent med trommler:S veit det er en kar fra vestlandet med en GROM MED MEGA BOKSTAVER!!! Som har skilter og 16V lurer på hva han har gjort?

 

du bytter bare over spindlene, det er det letteste.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår