Gå til innhold

Caddy`en min

Ranger emnet


Audi80_kenneth

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
den bilen var jo tøff da:Der det noen som vet vor jeg kan få tak i senkeset til en caddy?:) har en 1987 1,8i.. syns fargen var velding fin på bilen din:)

 

Tusen takk. Senkesett foran kan du bruke fra Golf Mk1 og bak så legger du bare akselen oppå blafjøra, får muligens gokjent foran men ikke bak :/

 

Men vis du får det godkjent foran så det står i vongkort er det jo bare og snu akselen i gjenn, for da står det at bilen er "godkjent senket", og ikke "godkjent senket foran" ;) så da har dem ikke så mye dem skulle sakt vis du blir stoppa ;)

Audi Coupe GT 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp coilovers til den da vett:D billig d da...åsså kan du montere bakdempere som hører til golf eller noe.. er jo bare å modifisere litt.. får det jo uansett iukke godkjent så:p ikke bak værtfall... biltilsvinet var ikke glad i 80mm med firkantstål på bakakseln på volvon værtfall:P hehe.. den måtte jo senkes:P

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var lurt;) har tenkt mye på ka jeg skal gjøre med bak så nå har jeg en plan:) for snart legge utt caddyen min.. har allefal en del planer for den.. har du noe andre planer for den da??;)

 

Den må du få lagt ut ;) skal vel gjøre noen små ting som og bytte ut bak lampene så det blir i samme stil som foran. Og gjøre en del endringer innvendig. Kommer etter vært.

Audi Coupe GT 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp coilovers til den da vett:D billig d da...åsså kan du montere bakdempere som hører til golf eller noe.. er jo bare å modifisere litt.. får det jo uansett iukke godkjent så:p ikke bak værtfall... biltilsvinet var ikke glad i 80mm med firkantstål på bakakseln på volvon værtfall:P hehe.. den måtte jo senkes:P

 

Jo kan jo bruke hjulbrønna bak fra golf, men det er jo litt mye jobb når du ikke får godkjent det:p Jeg tenkte på justerbart foran og justerbar demper bak. For og få den lavere bare klosse bak akselen opp, og flytte demper festene så du får fyllt opp fullt last i plane, uten at dempern "knekker" Tenkte også på og reise ned til oslo der dem lager blafjører og prøve og få tak i noe som er litt mer stivt :) så er det bare og snu akselen tilbake til eu-godkjening:thumb

Audi Coupe GT 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått start på den midletidige motoren (1,8 forgasser). Så da blir det og bestille skilter til uka :D. Tok litt tid og få den til og gå og til og passe :P.

 

1. Fytte over Clutch

2. Bytte gass vaier

3. Flytte over vann rør/lage noen nye slanger

4. Bytte noen kontakter og legge noen nye ledninger

5. Fikk ikke gnist på pluggene. Måtte sjekke over HELE ledningsnette. Et lite brudd på en strøm kabel.

6. Bytta Tenningsmodul.

7. Bytte gir overføring. (fra 4 trinn- 5 trinns)

8. Flytte over oljefilter feste, pga fremre motorfeste butta i oljefiltere. Så nå har jeg en 1.8 med olje kjøler :P

9. Bytta olje på girkasse og motor+oljefilter, Plugg ledninger, fordelerlokk og oljefilter adapter til Oljetrykk, temp osv. For det som satt der fikk litt hard medgang under utløfting ;)

 

GTI motoren har fått plass på motor stativ, så blir vel noen update om den ettervært.

Endret av Audi80_kenneth

Audi Coupe GT 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår