Skulebollen Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Er dette gode senkefjører, noken som har erfaringar med desse? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Absolutt ingen som har erfaringar med Spax sine senkesett!?:( Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Spax hørtes litt kjent ut.. tar jeg ikke helt feil så har en kompis dette, og det er stivt! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Jo stivare jo bedre:D Men er jo kun fjører dette, so hjelper vel ikkje so altfor mykje Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Jo stivare jo bedre:D Men er jo kun fjører dette, so hjelper vel ikkje so altfor mykje Med ett ordentlig kvalitets sett hjelper det bedre en du tror. ;) Ble stor i øynene etter jeg fikk på cobra settet på hondan! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg har Spax RSX justerbart på banebilen og de er av god kvalitet. Spax har produsert fjærer og dempere i en mannsalder og er veldig stor i england. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg