Gå til innhold

Min Omega MV6

Ranger emnet


FantIkkeNick

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

mja, hadde tenkt til det men blitt ganske glad i den, utennom automat kassa.... :P

Kunne godt vært manuell syns jeg ;P

 

Men ellers så prøvde jeg meg på å fjerne rust i h/hjulbue bak. Kutta ut en stor bit og fylte på med glassfiber sparkel. Ble ikke så værst selve pussinga og sparklinga... men lakkeringa ble litt jævli, var litt mye vind og glemte lukke porten så det ser litt rævva ut fra siden... :P men ja, brukte sånn Ruststop Quattro (skal kunne brukes som grunning) mjaaaaa... venta i halvtime (skal ta 20 min) før jeg lakka over og venta til lakken hadde tørka så vaska jeg og "polerte" (sånn turtle ice greie) men det så var så "kult" var at quattro dritten tydligvis ikke var så god som grunning for dritten prella av når jeg gnikka litt der teiplimen hang litt igjen *grrr* så anbefaler ikke den til grunning nei :P

Men den turtle ice greia var jævli porno ;) føltes ut som ny bil etterpå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Da tok Omega MV6'en min "kveld", hoppa på reima og slo noen ventiler på ene toppen så må byttes ventiler og eventuelt ventilstyringer. Gidder rett å slett ikke skru noe mere på dritten!

 

Har diverse hvis noen er interessert som følgende:

 

Nytt senkesett eibach med TUV papirer.

Nye dempere foran og bak (dem bak er uten automatisk justering så du må koble fra dette isåfall).

18 toms Rial felger, husker ikke hva dem heter men ligger noen bilder her inne med dem på. Skjønnhetsfeil på 2 av dem etter vannplaning men det vises også på bildene tror jeg, men er ikke så utrolig store skader.

Ellers har jeg nesten nytt paralell stag, radiator o.s.v.

Ta kontakt hvis noen skulle være interessert, alt skal plukkes og bort! Motoren er så og si overhalt men trenger som sagt noen nye ventiler og en ny regreim, regreima ble skiftet ifjor så strammere og slikt trengs ikke. Kun reim og ventiler / ventilstyringer. Når den først er utav så kunne det være lurt å tatt begge bunnpannepakningene siden dem ikke har vært tatt før.

Har også ett varmeregister liggende som jeg aldri fikk skiftet, dette ligger i orginal eske og aldri vært brukt.

Å sier det igjen, alt skal bort rubbel å bit, resten som ikke forsvinner havner på knoksen...

 

Bilen kan vurderes å selges komplett, men da blir det mer enn knoks pris. Brukt formye tid og penger og kjøpt mye nye deler til at jeg gidder å selge den komplett for ingenting... Så da forsvinner det heller delvis isåfall.

 

Det meste er 6 måneder eller mindre gammelt, noe er maks 1 år gammelt. Kvitteringer kan fås med.

Pga lite aktivetet her på forumet så send melding slik at jeg får mail om dette eventuelt send meg en mail på pekkaen@hotmail.com . Kan nås på telefon 92273396 men helst ikke i helga da jeg skal på ei fyllekule å drikke bort dårlige minner om bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår