Gå til innhold

Storgata på Notodden - Underskriftskampanje

Ranger emnet


ludrio

Anbefalte innlegg

Jeg laget underskriftskampanjen, jeg laget det ikke for å "lede kampanjen". Den ble laget for dere på Notodden så kan dere selv legge opp for hvem som skal skrive under. Ville tro at en blanding av "folk" og butikkeiere er en god ting, f.eks å lage en egen for butikkene og så har dere denne. Så kan begge skrives ut og legges ved pulten når (hvis) dere velger å ha møte med de som styrer alt der oppe, kommunen f.eks.

 

Da har dere to seperate lister, som viser både vanlige folk som er imot stenging av gaten, og til og med en egen liste for butikkene i gata og gjerne beboere i den gata.

 

Så må dere nødt til å bli enige om parter. F.eks at ikke bilene skal bråke som tull på kvelden, så fremt dere fortsatt får være der i bytte f.eks.

 

Jeg lar kampanjen kjøre sin gang, og dere får selv legge opp til hvem dere vil ha inn der. Linken forblir den samme, og å få skrevet ut hele listen kan ordnes om dere tar kontakt med meg.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Butikkene går konkurs fordi gata er stengt på natta? :wonder:

 

det er korrekt, hør med butikkeierne selv, folk stakk til Tuvensenteret fordi dem ikke fikk parkert der det vanligvis blir gjort rett ved sentrum ved posten! Så salgstallene falt som ei ung skjære fra reiret. Litt rart, men slik er det.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig, først kaller du meg tilbakestående neandertaeler, og så gjentar du ideen min.

Til de som må ha det inn med teskje. En haug med underskrifter fra masse random rånere betyr ingen ting, fordi det er noe som er opp til Notoddens inbyggere å bestemme. Og meningen til de som bor/driver foretning på storgata veier tyngst.

 

hehe, regna med at du forsto såpass at det ikke var den jeg sikta til men den frekke kommentaren mot ludrio. Du må jo ha det virkelig tungt om dagen siden du plutselig uten grunn kommer med en sånn talentløs kommentar mot en som faktisk har skjønt poenget da, han vil ikke ha demonstrasjoner og frustrerte folk, derfor forsøker han å sette i gang noe på lovlig vis?! hva får han igjen? jo en klovn som kaller han hjernedød?!

 

Uff, fordommene mine mot folk innaforre blir godt begrunnet hver gang jeg leser innlegg på bilforumet. De uttaler seg om ting som skjer på småsteder dem knapt veit hvor ligger eller har hørt om, uten OVERHODE å ha innsikt i saken.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hvertfall forstått hensikten med det :)

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag alle sammen!

 

Først og fremst la meg forklare litt. Det er snakk om at Storgata på Notodden skal stenges fra 23:00 til 06:00, noe som garantert kommer til å bli protestert.

 

Så derfor tenkte vi i Sviddgummi Bilklubb at i stedet for å se på folk lage masse tull oppe på Notodden med masse demonstrasjoner og opptøyer, hvorfor ikke bare få til en enkel underskriftskampanje og se om det hjelper. Vi gjør det rett og slett for å prøve å unngå det som skjedde i 2006. Om det vil forhindre noe som helst kan ikke vi vite, men vi velger å ta initiativ og prøve.

 

Så, her kommer spørsmålet. Er du imot at Storgata på Notodden stenges fra 23:00 til 06:00? Da kan du skrive under her:

 

http://www.grenlandgatebil.no/notodden . Direkte link til selve skjemaet er her: http://www.grenlandgatebil.no/notodden/?s=skrivunder

 

Om du syns det er tullete at folk må være ute etter 23:00 eller at råning og slikt er tull, vennligst ikke skriv tull i underskriftskampanjen. Kampanjen blir iverksatt kun for å hjelpe de som syns det er urettferdig at det stenges så tidlig.

 

Vår holdning til saken er nøytral.

 

Håper skjemaet hjelper!

 

I Vågen i stavanger er det innført akuratt det samme som du beskriver over. Da er hele vågen stengt for trafikk og kollektiv trafikk samt Taxi, mellom 23:00 til 06.00.

 

Jeg ser egentlig ikke problemet i denne løsningen da rundt 10 pubber og barer ligger helt tett til veien og det blir fort folksomt. Jeg vet ikke hvordan det er hos dere på Notodden, men her virker det som det er en positiv holdning til att gaten stenges v. nattetid, og det er jo som regel en veldig høyt traffikert gate sånn til ellers og da.

 

Men ellers får dere ha lykke til med aksjonen deres.

Håper dere bare gjør det på en litt mer skikkelig måte en denne karen her prøvde på når han gikk i protest mot stengning av Storgata på Notodden, viss det ikke er dere da så sjønner jeg att du prøver på en mer formell måte :)

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/1.4912966

Bmw 325i :D Vinterleketøy!

-Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dette er negativt for butikkene? Gaten stenges på natten, og da er vel butikkene stengt også??

 

det er døgnåpne spisesteder der.. f.eks flints kebab. Men som sagt, jeg bryr meg ikke så veldig om det lenger, er sjelden der. Men på andres vegne håper jeg den blir åpen.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår