acoupe Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Hei, har akkurat kjøpt en Alpine CDA-9812RB brukt fra en kamerat. Men jeg sliter litt med å få stilt inn lyden på frontsettet skikkelig. Eneste jeg kommer inn på er bass, fader, balance og treble. Men jeg ønsker å stille inn mer spesifikt på frontsettet når det kommer til diskant, mellomtoner osvosv. Finnes det noen måter å komme inn på noe slike instillinger? Noen som evnt har noen bruker manual på denne spilleren? Sub og frontsett er koblet til en 5 kanals forsterker. håper noen kan hjelpe :) stian. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Har du prøvd, å holde inn center knappen på spilleren eller T.corr på fronten av spilleren noen sec?? Der finner du en del finesser å leke med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Har du prøvd, å holde inn center knappen på spilleren eller T.corr på fronten av spilleren noen sec?? Der finner du en del finesser å leke med. ja har det, men finner allikevel ikke noe mer spesifike innstillinger på diskant, mellomtone osvosv Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Er ett HAV av innstillinger på denne spilleren mann! :D Du ser de 3 knappene nederst til venstre? prøv å hold inn en av 3.. kan gjøre det på alle sammen. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Er ett HAV av innstillinger på denne spilleren mann! :D Du ser de 3 knappene nederst til venstre? prøv å hold inn en av 3.. kan gjøre det på alle sammen. ;) Men ikke nok instillinger ;) Men ja, på Alpine er det typisk å holde nede knappen et par sekunder eller noe. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg