Hurricane Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Noen her som har erfaringer med hvordan det er å kjøre med 225/45 R16? Saken er at det var dimensjonen på dekkene som fulgte med GT'n, men de jeg har pratet med, og folk på Vianor synes det hørtes litt mye ut på Golfen. Har en mistanke om at Gt'n har orginalt senk, og det hjelper kanskje på med tanke på subbing, men senk hjelper lite om det sporer noe jæ*** :scared Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 225/45 er for stort, 215/40 og 35 er bedre egnet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 225.45-16 blir litt mye ja..gå for 215.40/35-16;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Takk for svarene ;) Så dere har faktisk erfaring med den dimensjonen på G3 eller? Blir vel å bytte om det er helt helv** å kjøre med, men får teste først siden den faktisk har blitt kjørt en sommer på den dimensjonen, av de som eide den før, så tenkte jeg at det kanskje ikke var helt håpløst :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 ikke nok med at det er jævlig å kjøre med..men blir jævlig å se på også:p blir litt vel mye på en stakkars liten golf det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 jeg hadde 205/45-16 på min golf 3, og det subba som bare det før jeg fikk valsa hjulbuene bak. Så 225 blir nok litt heftig. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 ikke nok med at det er jævlig å kjøre med..men blir jævlig å se på også:p blir litt vel mye på en stakkars liten golf det;) Hehe,, Skal testes ikveld, så får jeg se hvor jævelig det blir, blir desverre ikke noen kjøretur siden vintern har returnert til trøndelagen igjen, men man får da ett visst inntrykk :D Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 jeg hadde 205/45-16 på min golf 3, og det subba som bare det før jeg fikk valsa hjulbuene bak. Så 225 blir nok litt heftig. Subba det allerede på 205/45-16?? trodde det liksom var en helt ok dimensjon på G3'n jeg :) Vil tro at fjæringer, senk, og innpress har en betydning her :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Subba det allerede på 205/45-16?? trodde det liksom var en helt ok dimensjon på G3'n jeg :) Vil tro at fjæringer, senk, og innpress har en betydning her :) 205/45x16 er større enn original rullelengde. 215/40x16 er nærmere rett dim. Ingen problem å få det til å subbe hvis felgene er for breie og har feil innpress. Senk og ikke minst rett innpress har alt å si her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 det skulle være riktig innpress, men dimensjonen var nok feil ja. De hadde ikke peiling der jeg kjøpte det, fikk 105/50-16 først, men det ble jo helt på jordet ihvertfall. Jeg hadde slitte fjærer og dempere og da, det hadde nok endel å si. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Synes ikke det ble så dårlig plass jeg,men det er på kanten når det gjelder bredde på dekka, skal ikke nekte på det :D Fant ikke noe ET merke, så aner ikke hva ET'n er på disse felgene, men skal måles etterhvert :) Og kommer sikkert til å spore som f... på de flotte flate veiene vi har i Norge ;) Åjada hehe :D, Bilen er fremdeles under opppussing, og ja det er en bil under all møkka ;) Bak: Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg