Mad0z Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hei, Holder på med en bmw 316 såm jeg skal ordne opp til dama å jeg får lappen. er en 316 forgasser motor som står i den nå. den blir byttet ut når jeg får lappen selv. og 318i motoren blir sotte i da:) dama klarer seg med 316 motoren.. men nokk om det, vill dere komentere bilder eller lurer på noe så er det bare å skriv på forumet mitt :) Legger nå ut noen bilder :) Mads :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 er planen bare og bytte motor eller hva skjer frem over? :) Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 planen er vel egentlig å pusse litt sparkel å kanskje få bilen hel lakert. skal bytte dempere å sette på senkefjære i neste mnd :) skaffe nye lykter forran å bak. sette inn et annlegg, og få begynt å bygge den motoren så ble tatt ut av den andre bilden :) kommer ikke på om det er noe spesielt mere i farta :) Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 hehe, 316 jeg har i nå er jo en forgasser motor. blir fort mye dyrere å turbokonvertere den enn å konvertere 318i motoren :) så er vell derfor jeg skal bruke 318i motoren :) å det er jo ikke så mange så legger penger i 318i motoren så koffer kan ikke æ gjøre det da :) :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 et bilde av bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Girkassa stian skrur av motorfeste :) Toppen Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 mye jobb forran åss her ja. men blir bra til slutt :) mvh Stian Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 ja, litt jobb e det nu. men det blir bare å gå godt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 no uppdates snart`? -------------- mvh Stian Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 nei, ikke me mindre vi kommer åss i gang ;P Skal jo skaffe et 318i M40 innsug å sette på. kjøpe nye dyser og råder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 dette blir sikkert bra til slutt ;) Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 ja, det får vi håpe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hei, jeg vuderer å gå åver til en M20B20 er det ikke det di heter ?:P har mest sansynlig fått meg 2 sånne motorer med ett lednings nett å det jeg trenger for å få den til å gå :) Så jeg vuderer å heller turbo konvertere en slik motor. istede for 318i motoren. Hva tror dere ? kom med tips å slikt.. Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Noen Bilder :) Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hei, prøve monterte turboen i dag. Legger ut noen bilder :) Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg