redandy Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg har røket dynamoreima på min audi 80 1.9tdi 95 mod(b4). Jeg lurer på om noen har erfaringer med dette og evt. tips om hva jeg kan gjøre for å få det mest mulig økonomisk billig. Blir veldig takknemlig for tips.:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Kjøpe ny reim og bytte? Koster 100,- på mekonomen. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redandy Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 hmmm.. men hva med selve jobben? er det noe jeg kan klare selv. Har minimalt med peiling foreløpig. Tusen takk for hurtig svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 kjøpe du reima så kan æ sikkert kom å skift den te dæ :) send pm hvis du er intr ;) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg