Gå til innhold

Min Mercedes 124T


yeepzi

Anbefalte innlegg

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så dyrt? :O Off... Norge i seg selv er ran (A)

 

Noen linker til ebay-sidene? Er litt uflink når det gjelder ebay =D

 

gå bare på ebay.com og i søkefelte skriver du bare Mercedes w124.

 

da får du opp ALT!! :P

 

så klikke du bare venstre sia ka du leite etter under PART TYPE -> Lighting, Lamps & Accessories så kommer det opp. så e d bare å leite igjenom. :)

 

vet ikke om denne linken funke! :P

 

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=mercedes+w124&_sacat=See-All-Categories

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG MÅ SI AT DEN FRAMFANGEREN ER NOE!! Jeg skal kjøpe en mercedes-benz 200e med 118 hk som jeg skal gjøre litt med, og da jeg så fremfangeren din så fikk je gikke mye lystg på den nei(A)!! Men jeg er ganske heldig, orginal med sportsunderstell så den er lavere enn noen mercedes av samme type jeg har sett ever, så jeg slipper å tenke noe serlig på dette:D Synes prosjektet ditt er morsomt, og er enig i at felger ikke skal ha en masse eiker;)

mercedes benz 200e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG MÅ SI AT DEN FRAMFANGEREN ER NOE!! Jeg skal kjøpe en mercedes-benz 200e med 118 hk som jeg skal gjøre litt med, og da jeg så fremfangeren din så fikk je gikke mye lystg på den nei(A)!! Men jeg er ganske heldig, orginal med sportsunderstell så den er lavere enn noen mercedes av samme type jeg har sett ever, så jeg slipper å tenke noe serlig på dette:D Synes prosjektet ditt er morsomt, og er enig i at felger ikke skal ha en masse eiker;)

 

Frontfangern e æ fornøyd med ja! :P blir vel byggd litt videre på i vinter pga gidder ikke kjøre brøytebil så blir røkket av når snøen kommer!

 

 

Skal hive mæ i biln nu å kjøre på Postn! pakke ligg å vente på mæ dær. Fra andre sia av verden. Speil deksel med blinklys!

 

Bilder kommer...usikker på om de blir montert men skal prøve å se! Bilde kommer uansett :)

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... da har æ henta speilkappene.

 

bilder :P :

Før det kommer kommentarer på at det er krom så vil dem bli lakkert i samme farge som bilen

(visst jeg finner ut at jeg synes de passer)

 

12082009868.jpg

ser jo greit ut fra litt avstand, kansje litt klumpete??

 

12082009869.jpg

 

12082009870.jpg

 

Visst dem blir montert må jeg nåkk spakle dem inn eller finne en annen måte å sjule kanten rundt. kansje fuge rundt me Tech7 eller noe sånn...

 

Sorry før dårlige mobilbilda! :P

Endret av yeepzi

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blinklysa i skjermene blir fixa men visst jeg har i speilene lurer jeg på om jeg fjærner dem i skjermen! kan hende det blir klareglass blink der å men blir først å prøve å sote dem ned svart! så dem ikke vises så lett.

 

har det som er vanlig av krom! :P rundt bilen fra støtfanger fremme til bak!! men er ikke no fan av krom så dem blir nåkk lakket!

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blinklysa i skjermene blir fixa men visst jeg har i speilene lurer jeg på om jeg fjærner dem i skjermen! kan hende det blir klareglass blink der å men blir først å prøve å sote dem ned svart! så dem ikke vises så lett.

 

har det som er vanlig av krom! :P rundt bilen fra støtfanger fremme til bak!! men er ikke no fan av krom så dem blir nåkk lakket!

 

sveis igjen hullene :) 124,201 osv kler ikke chrome, men 123 kler chrome, så akker speilkappene :)

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Liten update.

 

Vindavisere på fører og passasjer side foran.

bilder kommer

 

da er det bestillt noen småting til merca...

 

Ny Spiller til stereoen!

- Alpine CDE-9880R

alpine-cde-9880r3183254.jpg

 

- Ratt og Rattnav

ratt.jpg

 

kommer mer etter vært. skal bruke litt penger på anlegg nå.

 

Flere som vet om høytallere som passer i fremme??

12cm mener jeg det er??

 

- Rainbow IQ120CX skal passe rett i men noen andre forslag??

 

noen som har disse Rainbow IQ120CX??

 

så vil det bli utskifting av sub element...forsterker å se om man hiv nåkka høytallera i dørn bak.

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se derja! nesten glemt denne tråden jeg:P blir da dette, kan faktisk se kul ut uten 94 panser og! syns min kler uten jeg

DSCF6980.jpg

 

:) ja har daga dær æ åsså syns den ser bra ut uten 94panser.

 

e det lyktelister du har montert??

 

tenke som så at visst æ ikke fikse meg 94 panser så gjør æ liksom ikke som alle andre! :ass:

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår