audhage Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei Jeg er på utkikk etter et lugubert verksted som tar inn biler etter arbeidstid. Det er da snakk om Oslo, Bærum, Asker o.l. Er det noen som vet om et? Det jeg skal fikse er en bensinlekasje på en 1993 BMW 525iAt. Takk Mvh Audun Hagen PS, håper ikke jeg har plassert denne feil, i så fall kan den flyttes. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hvis du vil fikse bensinlekkasjen selv, så kan du låne sveiseapparat av meg. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audhage Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Takker så meget buskmann, men jeg kan ikke sveise og mangler løftebom. Jeg vil veldig gjerne ha en verkstedtime, men det er jo ingen verksteder som er oppe etter 4. (kanskje til 5, men man må levere tidlig om morgenen). Jeg må jo komme meg til og fra jobb. Det går jo, og om jeg ikke finner noen kommer jeg jo til å bruke et vanlig verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hehe, æ trur buskmann var en smule ironisk ang sveising av bensintank?=p For all del, sett igjenn bilen om morgenen, så tar du buss elr nå? Få en kompis til å kjøre deg, vanskeliger er det ikke! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 "skikkeligt hjelpalause du" De feste verksted låner deg en bil lett. det fins dusinvis av transport måter om du bare gidder å prøve. Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Hehe, æ trur buskmann var en smule ironisk ang sveising av bensintank?=p Tømme tank, fylle vann i tank og sveis i vei - verre er det ikke. Men når tanken først slår lekk har den en tendens til å gjøre det flere steder :( Forrige gang jeg prøvde meg med en "Kan vi ikke ta dette etter endt arbeidstid da?" på Bærumssiden av Oslo endte det med "Det er ikke slik vi opererer her". Hvis du ikke kjenner noen, eller iallfall kjenner noen som kjenner noen, er det ikke så lett på denne siden iallfall. Lykke til :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Er det lekkasje i rørene på bensintanken? Er grei jobb og fikse selv og det da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Tømme tank, fylle vann i tank og sveis i vei - verre er det ikke. Eirik Verre er det ikke?? Høres ut som et langt helvette som tar mange timer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Ærlig talt, tar vel ikke mange minuttene å skru ut en tank, og fylle den med vann via en slange etc... Syntes det var tidenes beste løsning på bensintanksveising :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 ring 96671718. Mekaniker som ikke er så flink til å snakke norsk men utrolig flink til alt:) holder til ved Lodalen i Oslo. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audhage Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Takker dere, ble snapdrive da jeg måtte ha det fikset litt fort. 1200 kr kom det på. Var ikke mer enn en morken slange under motordekselet, men arbeidet er jo det som koster. Hadde tatt meg en stund å finne det ut. :flau: Neste repp blir vel dempere til sommeren tenker jeg. Mvh Audun Hagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg