Gå til innhold

Bytte til Vento-front?

Ranger emnet


CorsaNova

Anbefalte innlegg

Hei.. Je har vento front på golfen min, kan gjerne bytte. Er sota frontlykter me tuv. svart grill. Panseret er "rusta", gå innom tråden min så ser du bilder av fronten. Send mg meld på 41761986 hvis du er int. Har itte nett for tia sjø..

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Je har vento front på golfen min, kan gjerne bytte. Er sota frontlykter me tuv. svart grill. Panseret er "rusta", gå innom tråden min så ser du bilder av fronten. Send mg meld på 41761986 hvis du er int. Har itte nett for tia sjø..

 

 

Jeg liker lyktene dine, men ønsker primært et lakkert panser, vil tro det må endel pussing+behandling til for å få lagt lakk på panseret ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker lyktene dine, men ønsker primært et lakkert panser, vil tro det må endel pussing+behandling til for å få lagt lakk på panseret ditt.

 

Skjønner.. Må bare pusse dt ned, ta på rustbehandling, grunne og lakke da..

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har drevet og vurdert Vento-front på min variant, men har slått det fra meg da jeg ikke kunne finne de delene jeg trenger for og få den "look'n" jeg skal ha =P

- 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant

- 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt

- 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek)

...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RG3s gamle Golf er så tøff.. Gamle grillen er desidert penere, mye fordi du kan la vær å lakkere selve grillen, og bare lakke lista. Og fordi den flower mye bedre. Hadde vært kult om du hadde hatt en tidlig, emblemfri Vento-grill :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår