Mikal B Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Heisann! Ettersom jeg har forstått så er det ingen original dump på 1B motorene til Audi? Men skulle ikke jeg da hatt en slags "vibrerende" lyd istedenfor da? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hvis det er den "kurringa" (duelyd) du mener, så er det luft som presser seg feil vei gjennom turbo. Høres neppe om du ikke har åpent filter ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hvis det er den "kurringa" (duelyd) du mener, så er det luft som presser seg feil vei gjennom turbo. Høres neppe om du ikke har åpent filter ;) Ja, det kan stemme. Det er jo luften som bremser ned turbo'n som gjør at den lyden kommer. Så i og med at jeg ikke har dump i det hele tatt på bilen, skulle ikke den vært der uansett? Kompis av meg har Volvo 940 T, og hvis han fjerner original dump ved å dra ut av slange å tette den igjen, får han den duelyden. Derfor jeg lurer på om hvorfor ikke jeg har noen duer under panseret hver gang jeg slepper opp gassen. Eller er dette noe som varierer fra bil til bil? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg