Gå til innhold

Quattro eller Turbo?

Ranger emnet


Gooner87

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gått for turbo.

Hur mange dager i året har man egentlig bruk for quattro i Oslo??

Max 20 dager, så har du da 345 dager da du har det litt mer moro med turbo ;)

Men som sagt tidligere, du har ju alltids 1,9TDI Quattro...

 

//M

 

Veldig enig i det du sier, men som de siste dagene har vært nå med det snøkaoset hadde det vært veldig digg med quattro.

 

Tror jeg går for turbo da eller kanskje denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16102317&WT.svl=Link

 

Syntes den så ganske grei ut. Er prisen grei? Går det an få prutet den ned? Vet jo at det går an å prute når man kjøper bruktbil mellom privatpersoner, hvordan er det når man kjøper bil hos bruktbilbutikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i det du sier, men som de siste dagene har vært nå med det snøkaoset hadde det vært veldig digg med quattro.

 

Tror jeg går for turbo da eller kanskje denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16102317&WT.svl=Link

 

Syntes den så ganske grei ut. Er prisen grei? Går det an få prutet den ned? Vet jo at det går an å prute når man kjøper bruktbil mellom privatpersoner, hvordan er det når man kjøper bil hos bruktbilbutikk?

 

gå for den, det var billig, lav km og både turbo og quattro.

Der har du jo full pakke:)

 

ikke mere snakk, løp og kjøp:)

du får den nok ikke prutet veldig ned, men du kan jo fiske litt etter full service før salg, fete felger, eller annet stæsj:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå for den, det var billig, lav km og både turbo og quattro.

Der har du jo full pakke:)

 

ikke mere snakk, løp og kjøp:)

du får den nok ikke prutet veldig ned, men du kan jo fiske litt etter full service før salg, fete felger, eller annet stæsj:)

 

ok. Tusen Takk for hjelpen alle som hjulpet meg;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår