crezit Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 (endret) Den har snart tatt kvelden ja:D neida driver å skal handle meg litt da;) har bestillt shortshift for litt over en uke siden ,men har ikke kommet enda! s4 sideskjørt og bakfanger håper jeg kommer rett rundt hjørnet! bør få skifta alle dempera og fjøra da det er som å seile med danskebåten! kjøper da seff senk. Er ikke hast akkuratt nå ! Er tålmodig i håp om att det er noen som selger evt feil bestilt kw v2 ,eller ett brukt ett:) Prioritering! : 1 S4 Sideskjørt. 2 S4 Bakfanger. 3 S4 grill. 4 Ferrita Eksos. 5 Soting. Noen som har delenr til komplett s4 skjørt med fester etc? Leita på google å vacn uten held! Dette må passe til facelift:) Endret Oktober 28, 2009 av crezit Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 shortshift montert:) en fryd å kjøre med:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 I haz sideskjørt! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 mangler resten av delene som faktisk er dyre:P og er vel forskjell fra preface til face på s4 skjørta?! Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Trukke det. Kan få mine til selvkost, 2500kr inkl 6 fester Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 da har alex lurt meg :D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Pen A4 :) Driver å titter på S4, hvis jeg får meg dette (finne et sted med overkommerlig forsikring) må vi få ordnet en photoshoot? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Pen A4 :) Driver å titter på S4, hvis jeg får meg dette (finne et sted med overkommerlig forsikring) må vi få ordnet en photoshoot? ty :) er en ganske så org a4 , ENDA :P må nok kjøpe deg s4 ja. synd det er problemer iogm du "kun" er 89 . har vinteren på meg til å bli ferdig utvendig. februar / mars ,blir noe råere oppdatering:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Høres bra ut! :) Men tviler på at det blir s4 nå gitt, ingen som vil forsikre dritten. Dnb nor kan, men koster jo skjorta.. og bilen i seg selv er jo ikke akkurat billig. Men men.. skal ringe på en S3 i morgen så får vi se hva som skjer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 S4 grill er monter wow det går... da er jeg blitt medlem av vacn oxo:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Bilder sier mer en 1000 ord Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 (endret) Hei igjen. Har ikke skjedd så mye siden sist, bortsett fra nye baklykter, Justerbart senkesett TA-technix(Takk til Tom Are Andresen)og clutch bytte. Leiter etter felger til bilen,men er ikke lett å finne noe ikke alle andre har..kom gjerne med innspill :)max pris 10 k ink dekk. Girkasse skifte skal bli gjort , da den gamle clutchen gikk til helvette. Skifta gir i akselerasjonsfeltet (påkjøringa) hørte ett smell ,stoppa på veiskulderen ,slo av tenninga, starta bilen fikk den ikke i gir,tvang den i gir da jeg blei så forbanna:P fucka opp synkroniseringsringen på 3/4 gir, derav nå skraping ved gir skifte i ett bestemt turtall.Funker fint å kjøre med + legge i gir ,men faen å irriterende lyd!Høres ut som bomgiring.. Bah .. Nye bilder kommer når senkesettet er montert.:) Endret April 18, 2010 av crezit Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 liten titt etter senkinga.. vel, sånn ble høyden på midten av bilen..blir nok evt justert opp 1 cm fremme .. Bedre bilder kommer i morgen:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Ser bra ut dette her. Blir s4 look a like du skal fikse skjønner jeg :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Ser bra ut dette her. Blir s4 look a like du skal fikse skjønner jeg :) Set blir det til slutt:) vil ha mest orginalt utseende på bilen , derav ble valget s4 (som alle andre har) ..Syns det er finest ,så slik blir det:) sliter faktisk med felgvalg ENDA. Skal jeg ha sorte felger syns jeg att jeg bør ihvertfall få lakka eller lagt på sort film på tak. Lyse felger blir kanksje litt ensformig ,fargemessig? Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg