Yelsent Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 I dette øyeblikket blir Obama sverget inn i Det Hvite Hus, det går live på CNN nå, er ganske spennende. Det står flere hundre tusen på uutsiden av Capitol-bygningen - oppmøtet er helt sykt. Men dette blir nok bra, og jeg er tror han vil gjøre en god jobb. Uansett, er det noen som har sett bilen han skal bli fraktet rundt i? Litt av et beist for å si det sånn.. (klikk for å forstørre) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Vi gratulerer Obama! Men, må si prisen på den bilen overrasket meg litt.. hadde trodd den skulle vært dyrere.. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ikke når du tenker på at du får en ferrari for en tredjedel av prisen i Norge over dammen. Avgifter is a bitch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Synes de kunne senket den litt :P Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hvilket praktisk sikkerhetsformål hadde det hatt? Og den er da ikke SÅ fryktelig høy?:) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 44? er han den 44 presidenten eller noe sånt? kan jeg legge inn bud på den når han er ferdig med å leke konge:P? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 0-100 : 15 sekunder Maksfart: 100km/t Bensinforbruk: 15 miles to the gallon Enjoy.:D Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 0-100 : 15 sekunderMaksfart: 100km/t Bensinforbruk: 15 miles to the gallon Enjoy.:D Min bruker 14 MPG :P Han kjører jo billigbil! 0-100 : 6,7 sek Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 44? er han den 44 presidenten eller noe sånt? kan jeg legge inn bud på den når han er ferdig med å leke konge:P? Han er president nr 44 ja;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg