Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Selger for 20,000,- tenker jeg. Skal ha meg Volvo 360 å leke meg med isteden..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 hey! jeg har volvo 360. mye mellomlegg skal du ha ? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Åssen stand er den i da? Hvor lenge er den godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Teknisk er den ok. Heller verre med karosseri. Litt småbulka / skade i lakk. Den har gått 200 - motoren er rimelig ok, litt sliten, orker ikke å dra opp lierbakken på 5. giret. (0.73 omdreninger på motor er 1 på hjula) Er bare småplukk egentlig. Den skal inn på EU Mars i år.. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Sånn en slæddebil skal være da, men jeg har en så og si strøken 360 som bare står og venter på meg...... Tøft bilde forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Den røde på Autodb med vinge ? Hadde jeg hatt 20000 nå hadde jeg kjøpt den bilen din.. Trenger bruksbil. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Mercedesen er god den, men vil ha noe som jeg kan herje med! 360'en ligger til salgs på forumet her ennå tror jeg. Jeg prøvde å selge den for en kamerat, men har lyst på den selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Hehe. Da er det jo bare å melde den solgt ;) 360 er gode sladdebiler :) Jaja. Man må opp i 20000 for å finne no duganes. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=369536 Nye bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 SVARTE at jeg ikke har 20000 nå... hehe. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Fått et skambud på 18,000,- inkl. reg nå........ Han hadde ikke penger før til uka, så jeg selger for denne prisen hvis noen vil ha bil kjapt! Vifta begynnte å fuske i går, men det er no problemo å få tak i. LØP OG KJØP!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Vifta har magnetklutsj som slår inn, men det vet du sikkert, kanskje det er litt dårlig kontakt et sted? Du mente kanskje kupe vifta da. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Jepp, det var kupevifta....... Men nå er den SOLGT!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg