Bananeter Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Har endelig fått meg lappen og er på tide å skaffe seg bil til under 30.000, problemet er at jeg egentlig ikke kan så forferdelig mye om bil og vet heller ikke helt hva jeg skal se etter.. Vil gjerne ha en bil med litt sprek motor og driftsikker, ikke så nøye med plass iogmed at jeg får låne stasjonvognene til far hvis det er nødvendig. Utseende er jo også en ganske viktig faktor. Kunne gjerne tenkt meg en Audi 80, men de bilene jeg har sett på til den prisklassen har ofte gått over 200.000 km.. Har også sett på Golf og Accent. Kan noen anbefale meg noe og gi meg noen genrelle tips til hva jeg burde se etter så ville det vært flott. Takk på forhond, Bananeter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Sjekk alltid opp pris på forsikring før du kjøper en bil. Kan fort bli dyrt hvis du ikke sjekker før du handler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Bananeter Har endelig fått meg lappen og er på tide å skaffe seg bil til under 30.000, problemet er at jeg egentlig ikke kan så forferdelig mye om bil og vet heller ikke helt hva jeg skal se etter.. Vil gjerne ha en bil med litt sprek motor og driftsikker, ikke så nøye med plass iogmed at jeg får låne stasjonvognene til far hvis det er nødvendig. Utseende er jo også en ganske viktig faktor. Kunne gjerne tenkt meg en Audi 80, men de bilene jeg har sett på til den prisklassen har ofte gått over 200.000 km.. Har også sett på Golf og Accent. Kan noen anbefale meg noe og gi meg noen genrelle tips til hva jeg burde se etter så ville det vært flott. Takk på forhond, Bananeter. Audi 80 og Golf er det vel ganske simpelt og finne deler til da.. høggern eller andre steder.. accident ville jeg nå ikke satse på.. Koreanske greiene der.. off.. Kanksje en honda.. de er driftsikre da.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 kjøp silvia`n min.. bra første bil med turbo og greier Siter 88 nissan silvia 1.8 t 86 opel gsi møkkabil 83 bmw 525 x88 ford sierra vinterbil x89 subaru justy x2 =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Spytter du inn 15 lapper til kan jeg vurdere å selge deg bilen min... AUDI 80/90 med 2,2 turbo motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Jeg har en Mercedes 190E som går for 25,000,- inkl reg. Send PM eller ring hvis du er interessert. 40 48 29 59 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Hyundai Accent er faktisk en veldig god bil som du sannsynligvis ikke vil få mye feil med. Hadde det før. Dessverre vil den bli mobbet til døde av gutter med fine biler slik som gamle golfer og 3-serier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Kjøp tommy_erwin sin VAN!! :D:D:D 20k! :D Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 For all del ikke kjøp gammel Opel. Da skal den isåfall gjennom en NAF Kontroll FØR du betaler. Min ex-Ascona var så godt som rusta ihjel under lakken, men jeg som inkompetent råner kunne ikke se det like lett.. Opel har for det meste mye trøbbel med rust. Jaffal de gamle. Jeg ville nok satset på en Volvo 240/740. 740 har utrolig billig forsikring, 240 veit jeg ikke. Begge bilene har bakhjulstrekk, noe som er ufattelig moro på glatta (og asfalten om sommeren), men prøv her å få til manuelt gir. Dette er biler bygd for nordisk føre det ;) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 hva med min bluebird turbo? den er både rask og driftsikker! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=357225 Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 en eller annen 240... eller spare opp lit penger til å kjøpe deg en 900 turbo:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Kan få kjøpe min 405 for 30 lapper. :D Neida bare kødda. Men har ikke noe problem med å anbefale honda hvertfall. Funker som fafo det.. Volvo 240 :D er jo også kjent for å holde som F.... Pysjåen min er også en veldig ålreit bil, bare alt funker :mad: Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 IKKE kjøp 240... det finnes bare ÈN rå 240 i Norge, og det er den Kawasaki-grønne som dukker opp på Gatebil. Hvis du skal ha bakhjulstrekk så er det vel andre alternativer enn 240... som faktisk ser bra ut også. Ikke som en likbil / murstein. Det var hvertfall min mening... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Laaars IKKE kjøp 240... det finnes bare ÈN rå 240 i Norge, og det er den Kawasaki-grønne som dukker opp på Gatebil. Hvis du skal ha bakhjulstrekk så er det vel andre alternativer enn 240... som faktisk ser bra ut også. Ikke som en likbil / murstein. Det var hvertfall min mening... til under 30k er det vel ikke mange biler som har bakhjulstrekk og ser bra ut..? :rolleyes: Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Jonaldo Jeg har en Mercedes 190E som går for 25,000,- inkl reg. Send PM eller ring hvis du er interessert. 40 48 29 59 Hvilken modell er det? Mye rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg