Devil Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hei Alle Opel guder (og dere ikke fullt så opel guder :klovn: ) Jeg lurer på og kjøpe meg en Calibra med FULL rieger styling UTEN noen skader. Bilen går godt og er senket (usikker på hvor mye) Den koster pr.dags dato kun 10.000 er dette ett godt kjøp? Og hva er egentlig disse hvert? Hva er + og - med denne bilen? Hvor bør jeg sjekke etter rust? noen tips? Jeg vil gjerne ha noen skikkelige svar fra Dere :) mvh En som lurer på og kjøpe Opel :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 løp og kjøp! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 er det noen andre opel guder her som har noe å si? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 kan anbefale den her siden til deg... http://www.opelmotorsport.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ari-is Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 bi itj ber.. http://www.calibra.no/howto.aspx?id=7 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 må ivertfall sjekkes for rust Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornby Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Se rundt hjulbuer bak, kanalene og rundt fjærbeinets innfestning under panseret. Et kjent problem med eldre opeler (bla. annet min 92 mod. Astra er kanalene) Lykke til Siter Opel Astra F 92'er (snart spiker, delebil??) Opel Astra G 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matzr Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 bilde av udyret da? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nofear2 Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Kjøpt nå? Få ut noen bilder? :) Rieger er kvalitet :) Fins ikke noe styling uten plastikk, generelt til alle biler så til dere som sier styr unna plastikk tenk før dere åpner nebbet ;) Store deler av deres egen bil inneholder form for plastikk FANTASTISK :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg