Gå til innhold

Da var det min tur til å bulke litt...

Ranger emnet


V70-Pappa'n

Anbefalte innlegg

Etter at det kom en GOD del snø nå i kveld her i østfold så var det selvfølgelig en firmabil (hiace) som klarte å klaske i skjermen på go'førrn..

 

Jeg kjørte meget sakte, skulle rett fram etter å ha stått og ventet på tur, og halvveis over ser jeg bare en hiace kommer i god fart, RETT inn i bakskjermen min..

 

Ingen tvil om hvem som hadde skyld, men nå må jeg vel bytte skjermen+ baklykta, støtfangern, diverse lister og piss..

 

Mye kommer sånt til å koste da? :klovn:

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det var synd!:S Men at bilen blir vrak etter noe sånt er jo ikke tilfelle hvis det er snakk om skjermen bare? Synes det høres vel drastisk ut. Kommer jo an på om bilen er skjev i rammeverket og da. Men klart, vi bor i en syk verden, så ikke noe skulle forundre meg.

'98 VW Passat 1.9 TDI [X]

'94 Audi RS2 [X]

'76 Volvo 242 langtidsprosjekt

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøve å ta no bilde etterpå..

 

skal sjekke litt diverse steder hva de tror om skaden..

 

ble litt svett han som kjørte på meg, kjørte firmabil han ikke skulle kjørt i går..

 

han ville jeg skulle nøye meg med no brukte deler, men det synes ikke jeg er no vits.. ???

 

vil ha nytt jeg :)

 

 

kan også legge til at det er første gang på mine nesten 4 år at jeg har vært borti noe som helst, enda jeg kjører 35'km i året..

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bilde å sleng ut.. Om C-stolpen/kanalen er kommet etter/blitt skjev, blir nok bilen kondemnert.. En jeg kjenner slengte ræva inn i autovernet i et kryss.. Var ikke store skaden, men bilen ble kondemnert grunnet den var rammeskjeiv.. Han kjørte da en noen og 90-mod 240 med FK.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og hørt litt nå.. pris sammenlagt på alt blir rundt 10 lapper..

 

han som kjørte på meg vil ta det privat, så da får jeg cash i hånda i stedet, og fikser ting sjøl.

 

Prøver da selvfølgelig å få det så billig som mulig, og bruker litt brukte deler osv.

 

Spørsmål: passer bak-fangeren og listene bak fra 245 på 240?

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår