Olsen_nissan Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Haha! det finnes bare EN bil!Volvo :) Finnes bare en arbeidsgiver også da!? NAV? :) :* Om du ikke har penger nok til noe annet en 240.. så betyr ikke det at den bilen du har er best i verden vettu, søten:* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Haha! det finnes bare EN bil!Volvo :) Og du omtaler andre som små.. hehe Kjørt lite annet, eller? :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Om du ikke har penger nok til noe annet en 240 sier han som kjører bil der intervall på vindusvisker'ne er forbeholdt spesialutgavene? haha:jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Det finnes to biler! :) Gammel og eldre Volvo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Finnes bare en arbeidsgiver også da!? NAV? :) :*Om du ikke har penger nok til noe annet en 240.. så betyr ikke det at den bilen du har er best i verden vettu, søten:* Er ikke akkurat noen limousin det du har i avataren heller da.. Er jo en førstebil det er snakk om da, den skal gjerne være rimelig samtidig som den er holdbar.. Ingenting som slår eldre Volvoer når det kommer til holdbarhet i forhold til pris.. Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Å kjøre en 240 med originalt understell, kan minne om å kjøre båt! Okey?! Dere bad om det!;) Men det kommer seg jo med polyforinger, grovere stabstag, fjørbeinstag, senkefjører og bilsteindempere=) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Men det kommer seg jo med polyforinger, grovere stabstag, fjørbeinstag, senkefjører og bilsteindempere=) Noen 17 eller 18" felger med lavprofil dekker i tillegg da, så er det nesten som å kjøre ferrari :D (Nesten) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Å kjøre en 240 med originalt understell, kan minne om å kjøre båt! Okey?! Dere bad om det!;) Men det kommer seg jo med polyforinger, grovere stabstag, fjørbeinstag, senkefjører og bilsteindempere=) blir for dumt å gjøre det på en bil med 100hk! rett å slett! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IronHorse Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Volvo var min første bil;) Fantastiske biler, det må jeg si. seff er de ikke racing bil orginale, men det er da få biler. mange som slenger dritt om amrikaneren min og, men idag så får du kjøpt ALT mulig til bilene dine, så det er ikke problem å få en bil som er god å kjøre viss du vill. drit nå i bensin forbruket. stell med motoren din, så går den så fint at;) Siter 91 Mercedes Benz 300td 74 Plymouth Duster X 92 240 Gl (tic) X 86 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 sier han som kjører bil der intervall på vindusvisker'ne er forbeholdt spesialutgavene? haha:jackinbox: nei feil det gitt:) Får dra hue ut av rævva å se at det finnes noe annet enn 240/740 dritt.. Hvem prøver dere egentlig å lure, når dere snakker så varmt om volvoene deres.. hadde det vært en ny volvo så skulle jeg sikkert trudd at den var ok.. men når jeg får høre at 240740 er så gode å kjøre, og fine i tilegg, så blir jeg redd, og har mest lyst til å grine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Er ikke akkurat noen limousin det du har i avataren heller da.. Er jo en førstebil det er snakk om da, den skal gjerne være rimelig samtidig som den er holdbar.. Ingenting som slår eldre Volvoer når det kommer til holdbarhet i forhold til pris.. ok? limousinen i avataren min er desverre solgt søten:* jeg blir flau når jeg hører sånt som det der.. snakket om volvo nå, og at det er den "eneste bilen" Har du lyst å snakke golf, så går du på "vw --> golf" Mye som slår eldre volvoer på holdbarhet og pris jo.. Og du kan jo vise kilden til "infoen" din:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 nei feil det gitt:) Får dra hue ut av rævva å se at det finnes noe annet enn 240/740 dritt.. Hvem prøver dere egentlig å lure, når dere snakker så varmt om volvoene deres.. hadde det vært en ny volvo så skulle jeg sikkert trudd at den var ok.. men når jeg får høre at 240740 er så gode å kjøre, og fine i tilegg, så blir jeg redd, og har mest lyst til å grine.. trenger du en skulder? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 trenger du en skulder? neitakk.. trenger du en dildo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 neitakk.. trenger du en dildo? gidder du å sende en? sa jo selv i tråden din, ble overasket da det var glass ruter å ikke plastikk ruter på golfen min!?!? noen sånt? sier jo litt om golf:kiss Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 gidder du å sende en? sa jo selv i tråden din, ble overasket da det var glass ruter å ikke plastikk ruter på golfen min!?!? noen sånt? sier jo litt om golf:kiss Kan jo være fordi det ofte er plastruter på cabrioleter.. Særlig eldre modeller har jeg fått inntrykk av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg