korny Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 har en meget god 2,3 16v motor stående, den er kjørt 167t og stod i en svensk delebil, ville ha denne i en annen bil, men planene er endret. er komplett utenom svinghjul og sprut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 pris på denne?? hva følger det med?? komp innsug, grenrør, el.nett, tenningsmodul++ Har du noe andre deler også?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 komplett motor. denne har dynamo og grenrør på seg, tenningsmodul er der, kun første del av manifoild da eg ville sveise innsug til doble forgassere. mb har jo ikke noe løst motornett, så dette er ikke med men kan skaffe om du trenger noe, da delebil er solgt,men sa eg muligens måtte hente noe el...pris er litt opp til deg om du vil ha den, svev og gikk bra, topp er sinnsykt ren og den svenske fyren sa merk. SA den var overhalt,kunne høres sånn ut men dette garanterer eg ikke. om eg har andre deler? jada, blant annet tåkelys til peugote 406.... ikke mer mb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 pga uten svinghjul og det er at det var en automat, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 el.nettet kan plukkes ut helt komplett hvis du tar ut ledningene i sikringsboksen å tar med hjernen og bensinpumpe relèet. Vil dette si at du ikke har kj-tronicen?? Hvor står motoren og det som er igjen av delebilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 i vestagder,lyngdal. ikke kj-tronicen. men har dette for hånd tror eg muligens. men i deler da. det med el viste eg ikke, så ut som om alt var sydd sammen rundt der under. temp ledningene rykka jo inn i hovednettet som også gikk ut til lysa. dvs du får liksom alt el fra sikringsboksa og fram? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 bumpilibump!!! bud.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 pga.useriøs kjøper prøver vi igjen... bud bud... kan kansje selge med 2x50 webere. nei eg selger ikke bare de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 pris på denne?? Å pris med gassere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 motor solgt. (fått håndpenger denne gangen) gassere kan jo selges men ikke billige. så og si nye. og alt av deler du trenge for montering i bil er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 det var dumt Denne du hadde tenkt å ha i taunus??? Har en kompressormotor vi kunne ha byttet med. Den har bunnpanne andre veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg