skibstad Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hei. Er det nokon som veit om ein plass eg kan få ein ferdigt bygde volvo motor. Ville hatt ein greit trimmet til grei pris. Treng ikkje ver i norge. eller oppskrift til hva eg eg kan kjøpe å gjør de på egen hånd :) takk til alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 http://www.kmtechnics.no/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hei. Er det nokon som veit om ein plass eg kan få ein ferdigt bygde volvo motor. Ville hatt ein greit trimmet til grei pris. Treng ikkje ver i norge. eller oppskrift til hva eg eg kan kjøpe å gjør de på egen hånd :) takk til alle svar :) Vær forberedt på at regninga kommer på over 100 000, trolig nærmere det dobbelte. *** setter meg til godt til rette i sofaen med Maarud lettsaltet og Pepsi Max og venter på stormen av folk som kommer med mer eller mindre velfunderte bevis på det motsatte **** Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 *** setter meg til godt til rette i sofaen med Maarud lettsaltet og Pepsi Max og venter på stormen av folk som kommer med mer eller mindre velfunderte bevis på det motsatte **** Ingen Kims, ingen kos? :hellothere: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Wetterhus selger ferdige motorer trur jeg, hørt mye positivt om han. http://www.wetterhusracing.no/ Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Ingen Kims, ingen kos? :hellothere: Sorry Viking, spiller ikke på det laget :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Wetterhus selger ferdige motorer trur jeg, hørt mye positivt om han. http://www.wetterhusracing.no/ har sett der. men syns de var litt dyrt me 100 000. må være muligt å gjør de litt billigere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16089813&WT.svl=Link Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 rundt 250k for en 500hk motor fra wetterhus, ferdig mappet med autronic sprut, og bolt on tremec tko600.. det var det jeg fikk høre for en god stund tilbake, ikke umulig at ting har endra seg nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16089813&WT.svl=Link detta syns jeg var grisebillig? Noen som kjenner til motoren/personen som har bygget den? Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 faen det der må jo vere billig! den var jo heller ikke helt "værst" heller... men ellers må jeg si at jeg joiner Reodor og hans aktivitet...bare i min sofa:) Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 den der på finn er litt luren..orginal innmat? innsug/grenrør? den turboen, når jeg leser slikt hvertfall, så er det eneste jeg tenker billig kina dritt.. men for all del, kan jo være bra, bare ikke ta alt for go fisk, finnes MANGE helter der ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 eller v8 med 500hk får halvparten av prisen:hellothere: Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Dyrt og bygge motor. Skal du ha det så mye billigere så er du avhengig av og ha peiling og gjøre mye sjøl eller ha gode venner/bekjentskaper som kan hjelpe til og gjøre mye for deg, men fortsatt blir det dyrt, må fortsatt kjøpe delene som trengs. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 rundt 250k for en 500hk motor fra wetterhus, ferdig mappet med autronic sprut, og bolt on tremec tko600.. det var det jeg fikk høre for en god stund tilbake, ikke umulig at ting har endra seg nå da 250 000 kr ? de står iallefall 100 000kr.. for en 450hk nå ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg