Gå til innhold

Quattro_King`s Audi A4 1.8TQ 1996 >Bestilling sendt!<

Ranger emnet


Quattro_King

Anbefalte innlegg

Er det egentli en spesielt måte det skal gjøres på ved hjulbuen? En spesiel måte det skal vris for å få den av? Eller bare røske i vei?:p

Dra frem og litt ned så vidt jeg har forstått. Men det funker jo ALDRI, driver å river i den dritten hver gang men den løsner ikke.

 

Har bare løsna boltene i front så fangeren "faller" litt ned hver gang jeg har jobbet i front nå, orker ikke en gang å prøve å ta av fangeren :op:

 

Sånn til info så kjøpte jeg nye fester før jeg satt på S4 fangeren, hjalp det? neeeida, like jævlig for det. Møkka patent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

To umbraco skruer i front bak luftinntakene.

 

Så er det festet i noen plastikkspor/klips ved hver hjul bue. Det er disse som er verst.

 

er ikke umbrako, er 2 stk 13mm ;)

 

festene på siden er bare å dra godt nok ned så løsner dem;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Bakfangeren, S4 frontfangeren, øyelokkene og M3 lista på plass, NYLAKKERT:D. Mangler og få lagt opp strøm til sprederne samt ha på bakrutesenkeren. Dette får jeg prøve å få gjort når jeg kommer hjem fra jobb om en ukes tid.

 

Ble ikke så voldsomt masse bilder, glemte av cameraet hjemme, og meeget lite strøm på mobilen, men noen bilder ble det.

 

Si gjerne hva dere synes.

 

Først noen bilder fra lakkeringen, så monteringen, og noen bilder etter montering.

 

DSC01312.jpg

 

DSC01313.jpg

 

DSC01314.jpg

---------------------------------------------------

 

DSC01316.jpg

 

DSC01319.jpg

 

---------------------------------------------------

 

DSC01320.jpg

 

DSC01322.jpg

 

DSC01323.jpg

 

DSC01321.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare drit?:op: Neida, du har helt rett:) Men resten av bilen ble knall:) Mye betalte du maler'n a?

 

Hehe, sant sant:)

Takk for det Sandmo.

 

Maler`n fikk jeg meeget billig!:) Er en kompis av en kompis som jobber som lakkerer på Møller i Trondheim.

 

For lakkering av frontfanger`n, Bakfanger`n(her ble det masse jobbing med spakling og pussing), bakrutesenkeren, øyelokka og M3 lista, betalte jeg 4.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår