hare4 Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Har en 740GL 89 mod, 2,3 Lurer på å finne en tic motor å sette inn, men hva må byttes av motorfester, ledningsnett osv? og hvordan er dette å godkjenne? Håper på svar Bilen er veldig fin ellers også med org. diffsperre, men har akuratt passert 420 000 men bærer ikke preg av dette karosserimessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 89 modell vil vel si at den har en b230f og da er jo ledningsnette finfint for b230ft/fk. du må lodde inn en formotstand for dysene da. og bytte hjærner. ellers skal alt være bolt on. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hørtes jo enkelt ut, Hvis noen vet om noen slike motorer til salgs eller delebiler må dere si fra. Er det noen svakheter på disse motorene? Passer mellomakslingen og girkasse over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 er en enkel opprasjon det ja.. :) plug and play.. ja, gir kassene passa overens, m45/m46/m47.. eg har m46 kassa i bilen min. 4 trins med OD.. men vist du klarer og få tak i ei m47 kasse fra en 940 så må du montere den. den er god for 250hk.. m90 kassa har ett tungt sving hjul, og er so jævla overprisa.. men getrang kassa er god, eller zf kassa.. men ta og søk litt runt på forumet her, står mye bra info her, og på 200 serien, der er det en guide som det står alt du trenger og vite.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.