stian89 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Heisann! I det siste har jeg fått et nytt problem med min Audi A4 1995 modell, 1.6l. Av og til når jeg skrur av bilen, og tar ut nøklene, står fortsatt kjørelyset på bilen på. De gangene dette skjer, kan jeg da sette "lysbryteren" på stille slik at jeg kan ha på fjernlys, da går også viftene inne bilen på. Ganske irriterende problem.. Noen som vet hva som kan være feil? Et rele som er gåent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Har samme feil på min? Noen? Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Fant feilen, dårlig kontakt framme i pæra, vrikk litt på den og ha vaselin på den så blir det bra :) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Får prøve det jeg også. :) Gikk viftene på bilen din også, de gangene kjørelys stod på og bryter stod i fjernlys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Får prøve det jeg også. :)Gikk viftene på bilen din også, de gangene kjørelys stod på og bryter stod i fjernlys? Jepp, :P Stussa litt på det der med at vifta plutselig gikk Oo Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Sikker på at det ikke var radiatorviften da? Den går uavhengig av tenning. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Nei Nei Nei :P Var vifta på varmeapperatet :) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Nå er problemet verre enn noen gang, får ikke skrudd av bilen i det hele tatt uten at kjørelys er på.. :p Så sitter bare å venter på litt arbeidslyst;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg