Steffmaister Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Har selv hatt signum, Var en 2004 mod. Jeg har også hatt 5stk passat. 1998-2004 mod. Jeg hadde mer feil med den ene signumen på et år enn alle passatene tilsammen på 5 år.. Så for meg hadde valget uten tvil falt på passat! Eneste negative med passat er: tja.. Dårlig lys kansje! Neida.. Alle biler har feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappii Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Har selv hatt signum, Var en 2004 mod. Jeg har også hatt 5stk passat. 1998-2004 mod. Jeg hadde mer feil med den ene signumen på et år enn alle passatene tilsammen på 5 år.. Så for meg hadde valget uten tvil falt på passat! Eneste negative med passat er: tja.. Dårlig lys kansje! Neida.. Alle biler har feil. Dæven seriøst? Hva er det som ikke fungerer på Signumen da? Er dette gjennomgående feil eller bare at du var veldig uheldig? hmmm dette er virkelig ikke lett.. Men kanskje passaten er best da.. kanskje du har vippet meg litt til den enden ved hjelp av inlegget ditt.. :) Takker for svar!:) Mvh Zappii Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Kan jo hende jeg har hatt uflaks med opelen å flaks med passaten.. Men svigerfaren min har hatt opel i ALLE år! Han kjøpte NY signum i 2006. Hadde den 1 år.. Han sier: aldri mer opel. Men som sagt, Alle kan ha uflaks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg