GoFast_63 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Er det noen som har anbefalinger ang. kjøp av varebil til en litt stor/lang gubbe (110kg/190cm)? Kjører i dag en Kia Carnival og synes jeg har brukbart med plass. Har prøvd noen som jeg fant for små, bla. annet VW Caddy Maxi. Så for å oppklare: Så liten som mulig, med god plass til en person på ca. 190 cm, helst med god komfort og godt utstyrt. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Prisklasse da? VW Touran blir ''for stort''? Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Dette problemet har jeg og... varebiler generelt har ofte dårlig plass, men såvidt jeg husker er ikke peugeot partner/citroen berlingo så ille på beinplassen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Touran har også elendig beinplass forresten... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Ah, ok.. Opel Combo da? Har desverre liten erfaring med type berlingo, combo osv.. Faren min er vel rundt 90/100kg og 190cm, han hadde god plass i en Volvo 240 stv.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 problemet ligger i den forbanna veggen som myndighetene krever at vi skal ha. Jeg hadde peugeot expert når jeg jobba som elektriker, og da flytta jeg veggen 15cm bak. Det hjalp litt, men satt fremdeles med knea i dashbordet(er 195 forresten) Det beste du kan gjøre er å prøve litt forskjellige biler hos forhandlere. Noen er lange i beina, og noen er lange i ryggen,så dette varierer litt fra person til person :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoFast_63 Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Pris klasse er opp til ca. 350 000,- Har prøvd Combo for noen år siden og den er for kort i bein lengden og litt trang. Er lang i beina.;) Og VW Touran er for mye det samme som Caddy. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiiim Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Tahoe har god plass, masse komfort, god å kjøre. Eneste som vil trekke litt ned er vel bensinforbruket. Men du finner jo mange som går på gass i tillegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 De har ikke god plass i varerommet i forhold til utvendig størrelse, og i forhold til en vanlig kassebil. Dessuten er de vel belemret med en del feil,såvidt jeg har forstått. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 lav/kort sprinter/crafter? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Ja, Mercedes Sprinter har ganske god benplass og ålreit komfort, og noen av de kan bli ganske stilig. Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Toyota Hiace Varebil meg 4x4. Forruten at man sitter oversiktig og gode seter er det ikke så mye komfort da men, det er det vell gjerne ikke så mye av i denne klassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 bare foreslår noen: vw Transporter pegeuot boxer av disse har jeg bare kjørt transporter, men jeg mangler nok 15cm for å nå opp til deg;) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Pris klasse er opp til ca. 350 000,- Har prøvd Combo for noen år siden og den er for kort i bein lengden og litt trang. Er lang i beina.;) Og VW Touran er for mye det samme som Caddy. Stefatters har en 2007 mod Combo. Jeg er rundt 185-190cm høy, og jeg sitter godt i den bilen. Er ganske så stor innvendig også. Ikke farlig dyr heller med tanke på konkurrentene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hva med denne: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg