ZAbatmaN Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hei! Sitter og prøver å finne ut av dette veitrafikklovmakkverket, og jeg lurer egentlig bare på en ting. Bobla mi som er 72 mod, er det denne loven som gjelder ang godkjenning av ombygging osv? Lovdata Det jeg egentlig sliter med er at jeg har en boble type wide'n'low som skulle vært eu godkjent slik at jeg kan få skilt på den, så det jeg lurer på er om denne må heves, bytte til type pizzahjul for å få den gjennom, erfaringer og hjelp takk:) Venter på deres almektige svar o bil guruer:afro Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Du må bytte til det som står i vognkortet regner jeg med, slik man ellers må. Eventuelt så må du få det inn i vognkortet! (ikke skyt meg om jeg tar feil, men har vert gjennom vegtrafikkloven og kan ikke huske å ha sett noen bestemmelser for veteranbiler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Det er dette jeg er usikker på, for det er jo kommet mange regler som er laget lenge etter denne bilen ble reg første gangen.. det er dette jeg lurer på... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg