zckumling Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Ryggelysa mine har forsvunne! Sikringa er hel og pærene er i fin forfatning... Noen som har en idè om hva som kan være galt? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Bryteren kanskje? kortslutt kontakten, skru på tenning og se om ryggelysene fungerer da, gjør de det, er bryteren defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 sjekk de to ledningene som går ned i girkassen ,,, bak klutsj vaieren Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Når jeg trykker på bremsen går sikkringa uansett hvilken størrelse den har, dvs ingen bremselys. Veit det er en feil ett sted, men er det en vanlig feil på eldre golfer? Noen som kan gi meg svar? :D Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[høie] Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Hos meg va kabelskoa så eira at de ikkje fekk kontakt med bryteren. Skifta kabelskoa, så bjynte d å lyse igjen:) D skal som sagt tidligere lyse når du setter disse ledningene mot kvarandre når tenninga er på... Kan også skru ut ryggelysbryteren å ohme den.. skal være kontakt når du trykker inn knotten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Takk skal du ha :) Kaster med over det så fort jeg får tid.. Alle tiders :D Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Bytta akkurat en ryggelysbryter.. Enkelt og greit som bullit sa: Kortslutt de to ledninga som går ned til bryteren.. Lyser det er det bryteren som er defekt, lyser det ikke så ikke spør meg... :op Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 har nå kjøpt ny ryggelysbryter men har ikke byttet denne. testet for en stund siden å koble de to ledningene sammen og da ble det lys.. men igår da jeg testet å koble de sammen ble det ikke lys ! prøvde å ta de sammen igjen i går, men da ble det ikke noe lys. det var merkelig.. skifta til 90fangere i åverigår og da klipte jeg ledninga til tilhengerkontakten som hang fast i den gamle.. vet ikke om det har noe å si. skal i hvertfall prøve den nye bryteren.. kosta meg 150 spenn. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by zckumling har nå kjøpt ny ryggelysbryter men har ikke byttet denne. kosta meg 150 spenn. For dyrt! Fikk en gratis hos min skroter:) å kappe ledningene til hengerfestet var helt sikkert en dårlig ide... Din bil på bildet forresten? Fin front! Selger du?? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Har hatt samme problem på begge golfene mine. Siden denne følere sitter så langt nede som på girkassa blir kabelskoa og og føleren så bedriten at du mister kontakten. Bare beveg kabelskoa litt opp og ned noen ganger og du har løst problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg