Gå til innhold

har bilmiljøet blitt dårligere i de siste årene?

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

Jeg kan snakke for den yngre garde, INGEN rundt 18 har peiling/interesse mer. Gå på en bensinstasjon å spør etter tennplugger eller oljefilter, svaret er "Vent litt, du skal få prate med en annen" Folk driter i bil, og de få som har en, har den bare for å komme fra a til b. Hvis folk en dag skal gjøre noe med bilen sin, er det å fylle bensin og skifte baum. Folk har ikke noe å vise frem.

 

De få som har litt interesse må ta initiativet og arrangere treff osv. Starte Klubber, gjøre det morsomt å "Råne"

X-kjøretøy: Tempo Corvette, Kawasaki KX 125 Yamaha DT 50 (80 motor)

Nåværende Kjøretøy: Suzuki AC 50, Motorhispania RX. 1973 Granada 3000 GXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det har kanskje det. Husker for noen år sida når dem "gamle" shellen på strømmen var oppe og Streetmeeta tok av.

Det var tider det :titties:

Da var jeg på strømmen å råna sikkert 3-4 kvelder i uka.

Sist jeg var å råna nå var.. øhhh.. det husker jeg ikke en gang.

 

Men som driftinginteressert er det fint for meg at den sporten bare vokser og vokser da.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg skal si det fra mitt ståsted, så har jeg et par ønsker, og et par kommentarer...

Først ønsker:

Litt mer penger, slik at jeg kan kjøpe en bil som jeg kan bruke på vinteren, slik at jeg har råd til å råne rundt og treffe folk, råd til å ta meg en tur uten at det blir noe problem.

Dette håper jeg kommer snart:)

Kommentarer:

Som det er flere som sier her, det er mange som har fine flotte biler, dette er ikke noe vondt ment, men de tør ikke å kjøre de, det er det jeg mener de tør ikke vise de fram, greit nok, de har en bil som er verdt mange hundre ganger mer enn min, men vis den fram da, kjør med den:D

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmiljøet ble mindre den sommern alle plutselig skulle ha plastikk og glassfiber. alt annet ble harry inkludert det å treffes, prate bil og sjit

 

ja, men egentlig er det jo plastfantomene som er harrye, så har aldri helt skjønt hva det går ut på:P

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår