Doffen Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Noen som vet om grenrør til Golf mk1 passer til sen cab også ? F.eks dette : https://raceland.secure.flexiweb.no/...view/19397281/ Bilen er en Golf mk1 Karmann cab 92 modell. 1.8L Digifant II 98 Hester. (2H) /Christopher. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 jepp det passer,men ville ikke anbefalt det,litt dårlig passform synst jeg,har netopp montert det på min å alle flensene måtte slipes å masse stress er mangen andre plasser di selger billige grenrør som sikkert er mye bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Velox Motor selger avstemte grenrør. Gjerne noe høyere pris enn raceland, men har i alle fall optimal lengde og størrelse på primærrørene. Mange grenrør i handelen har for store og/eller for korte primærrør. Dette medfører at man ikke får noen effektgevinst før man har passert 10000 omdr ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Ok, takk for tips. Da må jeg vurdere å spytte inn litt ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 dubpower.co.uk bra finnish og passform.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg