Gå til innhold

Bremser forran til en polo n6

Ranger emnet


mazdafreaks

Anbefalte innlegg

Hei er det noe spesial verktøy man trenger til å bytte bremser på disse bilene, en venninne til dama, spurte så fint om eg ville se på dette, siden hennes kompiser sa det var så mye spesial verktøy så ville ikke de begi seg ut på dette, men eg har da byttet på både golf iv 4motion, og passat 3bg 4motion uten å møte noe motstand. kan dette vera noe verre da?

 

Legg gjerne inn bilder om dere har noen,, Mvh Stian Oppistov..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neppe. Det eneste jeg kan tenke meg, er at man muligens må skru inn stempelet, og at det sikkert fins et spesialverktøy til dette. Men en vanlig nebbtang gjør samme nytten.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok det ja. De kompisene kan ikke ha hatt mye peiling nei. Bytta også bremser på min golf 3, og det var standard vare hele veien. Kan ikke tenke meg at polo er noe annerledes:)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk byttet de igår, tok ett par timer bare forran, men måtte ha spesial verktøy, pga noen har sikkert prøvd før med europris verktøy, skruene på skiva var rundet, måtte borre de ut, og på kaliper så var skruene runde, klarte å få ut 3 stk uten spesielt stress, men ene måtte eg borre litt i og måtte bruke en grisekuk, men ellers så var det helt likt som på en golf og passat,,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår