Gå til innhold

Bmw 318 is ønsker makover

Ranger emnet


Bmwpoower

Anbefalte innlegg

Heisann. Eg vill gjerne høre innspill om hva eg kan gjøre med den ene bmwen eg har. Det er ein 1995 modell 318 is. Har ein 320 motor i den. Men lurer på om dere har forslag til forandring av utseende på bilen, stylingen, mer senking, felger, ja you name it ! :)

Legger også ved noen bilder av bilen :)

 

Bmw tuning er nå borte, tok det vekk.

81_-1199117288.jpg

 

81_-1660425807.jpg

 

81_-933698860.jpg

 

81_-320479233.jpg

 

81_907604078.jpg

 

Interiøret inne i bilen er beige, i rent m3 skinn nå. Skifta håndbrekk, rattet er mulitfunksjons, bremsesylinder er byttet, fått meg røde bremser både bak og framme. Angel eyes er nå komt på også.

Men eg syns bilen virker litt kjedeli ennå, kanskje trenger ny fresh lakk ? Eg vet ikkje helt sjøl me bilen, tar imot alle innspill ! Vill ha en makover på bilen..

 

Å dere klager veldig på utseende på bilen, er ikke noe eg har gjort. Kjøpte bilen sånn, og vet hvor jævelig det ser ut. Eg jobber på sjøen og har ordnet noe så langt, men det tar tid. Men har nå idag ribba bilen og tatt av den stylingen som sto på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, kast fangerne, sideskjørtene og M3 emblemet til helvete ut av vinduet... ikke frekt ment, men det bodykittet hører hjemme på en japse (Min mening da) Har du spenn til det så invester i M3 fangere og sideskjørt. M-lister er en god investering.

Hvis du ikke vil ha M-tech styling så er jo f.eks rieger infinity et godt alternativ som ser bra ut.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, kast fangerne, sideskjørtene og M3 emblemet til helvete ut av vinduet... ikke frekt ment, men det bodykittet hører hjemme på en japse (Min mening da) Har du spenn til det så invester i M3 fangere og sideskjørt. M-lister er en god investering.

Hvis du ikke vil ha M-tech styling så er jo f.eks rieger infinity et godt alternativ som ser bra ut.

 

Enig! Er for dumt at et tilsynelatende pent eksemplar skal bli besudlet med slik plast!

*tilkaller alle enheter i orginal-polizei!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Er for dumt at et tilsynelatende pent eksemplar skal bli besudlet med slik plast!

*tilkaller alle enheter i orginal-polizei!"

 

Jeg er på plass!

 

M-tech fangere, tona ruter, bort med alt av emblemer og vær så snill og bytte felger rondell d58 er ett pent felg alternativ samt m6 felger er pent på e36.

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, kast fangerne, sideskjørtene og M3 emblemet til helvete ut av vinduet... ikke frekt ment, men det bodykittet hører hjemme på en japse (Min mening da) Har du spenn til det så invester i M3 fangere og sideskjørt. M-lister er en god investering.

Hvis du ikke vil ha M-tech styling så er jo f.eks rieger infinity et godt alternativ som ser bra ut.

 

Ok, ja skal gjøre det. Er ikke noe fan av stylingen som står på selv, eg kjøpte bilen fra en i oslo før eg reiste på sjøn sist. Så har ikkje rukket gjøre så mye ennå. Men nå har jeg bestilt m3 styling. Også skal eg legge ut bilder når eg har fått det på bilen :) Ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, men sånne som deg skulle ikke få hatt Bmw. Stakkars bil!

 

fjern all plastikken og m3 emblemet og smell på m-tech styling og noen fine felger!

 

Off, nå må ikkje du vere så kritiserandes. Er no ikkje eg som har gjort noke me bilen. Eg kjøpte nettopp denne bilen sånn, eg har alt en bmw 323 fra før som eg holder på med å fikse opp meir og. Jobber på sjøen i tilegg, og har kun hatt denne bilen en måned. Syns eg har fått skifta mye alt nå, og eg spørr om tips angående denne bilen her for hva som kan passe ! :) Men er enig med dere alle at det ser ikkje ut med den stylingen som står på. Har nå bestilt nytt styling sett, også får dere se etterpå.

Men hvilke felger anbefaler du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja satser på den kjeme til sjå bra ut då :) Mangler bare nye felger då.. Noke du annbefaler eller ? :)

 

Rondell, Schnitzer, Alpina osv osv. Etterligninger av orginal felger (bare litt større seff) er alltid en höydare.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår