pettersenroar Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 er det noen som vet om det er vanskelig å få godkjent ombygging fra fwd til quattro. har snart alt som trengs så det hadde vært greit å vite. en ting til er om jeg må bytte bensintanken,det hadde jeg regnet med uannsett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Tror jeg ville hørt med Biltilsynet, virker som at det er greit å ha en samtale med dem FØR du starter på ombygginga. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 ja men skulle ikke tro det var noe problem siden alt er fra en quattro inkl bremser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Må ha alle papirer i orden osv. da, ellers får du det nok aldri godkjent. Sendt litt mailer ang. godkjenning av ombygging til 1.8T selv, og det er ikke bare bare visstnok. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind S Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Bensintanken må byttes ja. Den ligger litt "over og innimellom" den nye bakstillinga di. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hør først med möller ang godkjenningspapirer og alle krav til hva som må byttes. Siden det ikke er snakk om motorbytte (?) så trenger du ikke å tenke på annet enn å få sammen bilen på en grei måte, effekten er jo den samme. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 vel effekten er vel litt over grensa ågså hehe men jeg ser ikke problemet siden karosseriet er akkurat det samme og bremsene er utav quattro. men skal ringe rundt å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg