zachariassen Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 sedan eller avant. jeg har til sedan orginal lykter Avant:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 jeg har fått meg sportsratt i dag:) bilder kommer etterpå i dag:) hvis noen vil se da:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Tøft :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 der så det jo fantastisk slitt ut!:O det er det faktisk ikke:) hva kan man gjøre for å få dette til å "bli som nytt" igjen?:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 En interiørrens. Denne kan du jo bruke på hele dashen. Derretter noe plastfornyer i midten og skinnbehandling på selve rattet. Hvis det er skinn da. Husker ikke i farten. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 har prøvd å smøre inn med noe som heter leatherlotion flere ganger, men det gir ikke helt de resultatene jeg er ute etter:P det blir bedre men jeg vil ha det ennå bedre:P finns det ikke noe vidundermiddel da?:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 noen som vet hvordan det er å ettermontere klima og kjørecomp? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 noen som vet hvordan det er å ettermontere klima og kjørecomp? Du kan ettermontere instrumentpanel med FIS, guide her: http://audiclub.dk/artikler/artikel.php?19 Skulle ønske jeg var medlem hos Audiclub.dk, mange fine guider der. Men koster 275DKK for et år =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 så ting ligger ikke klart til kjørekomp altså? og det er mye stress å ettermontere? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 så ting ligger ikke klart til kjørekomp altså? og det er mye stress å ettermontere? Virker som at det er en del som må settes inn ja. Bla. noen sensorer. Dyreste må jo være nytt instrumentpanel da (med mindre du finner et brukt et). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 kom med litt innspill på hva jeg skal gjøre nå da?:) hva syns dere om hvordan bilen er blitt i forhold til hvordan den var? hva syns dere jeg skal gjøre videre? eller endre på av det jeg alt har gjort? vil dere ha mer bilder?:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 bilder :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 tja. er ikke sikker på hva jeg har av bilder, men hvis dere sier hva dere vil ha bilder av så kan jeg se om jeg har eller så skal jeg fikse det i dagen etter:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg