Gå til innhold

Problemer med strøm på golf 3

Ranger emnet


snømann

Anbefalte innlegg

Heisann! jeg har nettopp gått til innkjøp av en golf 3 95' stasjonsvogn. det sto 2 x 12" MTX i den, men dette var ikke bra nok for meg, så jeg monterte to 12" pioneer 3000 wattere med rockford forsterkern på 1500 W RMS. MEN jeg har et problem med strømmen. når jeg spiller musikk, så blinker alt som er av lys på bilen. til og med spilleren blinker i takt med musikken. Jeg har en mistanke om at dette er grunnen til at subbene kutter når det blir mye bass, for når jeg hadde samme anlegget i corollaen så fungerte det helt feilfritt. Så da lurer jeg på om det går an å skaffe et batteri som leverer mere strøm enn det originale. jeg har ikke sjekka hvor mye dynamoen lader, og heller ikke hvor stort batteriet er. så hvis noen har noe tips til en billig løsning så er det bare å komme med det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt å regna litt på strømforbruk i går, og fant ut at forsterkern drar opp til 180 Ampere, og at de subbene er på rundt 1500 W RMS, så forsterkern min har nok ikke noe problem med å dra de subbene. kjøper jeg noe større nå så vil jeg mest sansynlig være døv før jeg blir 30...

 

180 a

1500 W RMS

68% effektivitet=

2205 W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt å regna litt på strømforbruk i går, og fant ut at forsterkern drar opp til 180 Ampere, og at de subbene er på rundt 1500 W RMS, så forsterkern min har nok ikke noe problem med å dra de subbene. kjøper jeg noe større nå så vil jeg mest sansynlig være døv før jeg blir 30...

 

180 a

1500 W RMS

68% effektivitet=

2205 W

 

Ehh... hvilken forsterker er dette? hvor stor sikkring har den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår