dirtyfunker Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Vurderer en Opel Corsa 3 dørs og lurer derfor på hvor mye disse motorene tåler? jeg tenker på 1,4 literen. Hvordan er det med rust? Hjuloppheng, hvordan er det å få tak i deler etc? Bilen skal skrus på, og skal bli en ''showbil'' men vil ikke kjøpe en hvor jeg får motorhavari etter 1 mnd. Takktakk Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Jeg hadde en slik, og syns ikke den motoren var spesielt driftssikker. Men så var min bil ganske dårlig holdt og, virka det som. 160.000km og helt utslitt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 1,4 literen e greie de, så lenge riktig person har kjørt dem, de tåler jo seff ikke så mye som større motorer, men om motoren e behandlet bra så er jo det perfekt, motorer skal gå gaaaaaaanske lenge før det sier "pang", Se på Service Hefte, det har mye å si, har 2 Corsa World cup, den ene har hatt års kontroll hvert år og den andre ikke, merker meget stor forskjell på bilen når den har fulgt servicene =) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg