Gå til innhold

Fin 1. gangs bil?

Ranger emnet


Caliente

Anbefalte innlegg

Det der er jo egentlig en grei type bil men tror ikke jeg hadde kjøpt denne, litt liten motor med tanke på at det er en ganske stor bil, mem det spørs jo helt hva man skal bruke den til.

Jeg tok et kjapt søk på http://www.autodb.no og fant ut at denne hadde litt stiv pris etter min mening.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på japansk, helst toyota eller honda.. Førstebil bør være driftsikker om du ikke er rik eller har 39,7 tommeltotter.

 

Jeg hadde sett på småbiler med lav forsikring, lavt forbruk, billige deler og driftsikkre motorer som tåler "ungdomsbruk".

 

Se foreks på colt, corolla, yaris, civic osv..

Men her bør du være obs på rust!

 

Ellers finnes det mye fine tyskerbrakker som virker driftsikkre, bmw e36 tileks.. Men har inntrykk at forsikringen er unaturlig høy igjen!

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bilen som det står er det der en bil du får igjen penga for når du skal selge den også... er en av de bilene som holder seg best ipris det det der hvis den er i bra forfatning!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina er jo en driftssikker bil, men når det første du spør om er styling så anbefaler jeg heller noe som ser sprekere ut i utgangspunktet...

Ian

1998 Range Rover 4,6HSE,

1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S

1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt

1956 Land Rover 86"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår