Gå til innhold

Style en Audi A3

Ranger emnet


Caliente

Anbefalte innlegg

Pris er avhengig av kvalitet og om det skal være justerbart eller ikke. Men ikke justerbart koster vel oppunder 3000,- et sted og justerbart fra 8-9000 og oppover.

 

Det er mulig å gjøre dette selv, men har du ikke skrudd noe særlig bil vil jeg ikke anbefale det. Jeg har skrudd mye, og brukte ca 4 t på en Golf V, samme understell.

 

Jeg gjetter på at et verksted skal ha mellom 3 og 6 tusen for en slik jobb. Jeg kan ta jobben for ca halvparten. Send en PM om du er interresert.

Hiawata

 

Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp ikke bare fjærer... ikke på en sånn bil... har selv a3... kjøpte cup kitt med dempere og fjærer det koste 6000k... bytta det på 5 timer....

 

dumt og kjøpe noe jalla fjærer til ett par tusen lissom.. bare for og senke... da subber du overalt.. blir alt for myk:)

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hvis du er glad i bilen din så kjøper du KW coiloversett. Har disse selv på min, og er strålende fornøyd. Koster litt men man får det man betaler for. Sjekk på norskbildelsenter.no.

[ ] Audi A3 2.0FSI S-Line. [ ]

[x] 2000 Seat Leon 1.8 Sport [x]

[x] 2006 VW Golf V 1.9TDI [x]

[x] 1993 VW Golf III 1.8GL [x]

[x] 1985 VW Golf II GTI 16v [x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er glad i bilen din så kjøper du KW coiloversett. Har disse selv på min, og er strålende fornøyd. Koster litt men man får det man betaler for. Sjekk på norskbildelsenter.no.

 

Problemet med KW er at det kun senker 65mm, og da er det like greit å bare kjøpe Eibach sportline 50mm senking til under 3000,-

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med KW er at det kun senker 65mm, og da er det like greit å bare kjøpe Eibach sportline 50mm senking til under 3000,-

 

Har ikke personlig erfaring med Eibach, men har hørt at setta dems er "løene". Man får som regel det man betaler for.

[ ] Audi A3 2.0FSI S-Line. [ ]

[x] 2000 Seat Leon 1.8 Sport [x]

[x] 2006 VW Golf V 1.9TDI [x]

[x] 1993 VW Golf III 1.8GL [x]

[x] 1985 VW Golf II GTI 16v [x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke personlig erfaring med Eibach, men har hørt at setta dems er "løene". Man får som regel det man betaler for.

 

 

Eibach, "løene" da har du hørt feil. Er ikke noe billig jalla gewinde a la V-Maxx, Jamex, Formel K og Supersport.

 

Er vel få fjærfabrikanter med bedre rykte enn Eibach når det gjelder kvalitet. Bilen min har nå gått snart 90 000 km med Eibach fjærer.

 

Eibach er jo "top of the range" når det gjelder baneracing og rally

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår