godmest Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Korleis er det å montere polyuretan foringer? Dele dem i 2 å klemme i fra begge sider? Bruke pressa å tvinge dei på plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 ofte er de 2delt når du kjøper de Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godmest Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Trur ikkje dei eg har var det, då må eg sjekke d :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godmest Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Foringene eg hadde var ikkje delte. Er det best å kappe dei i to då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Ville ikke delt dem opp, da blir de jo ødelagte.Legg dem i varmt vann, smør dem og press dem inn. Hvor skal disse monteres? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Stikk på nærmeste jernvarehandel, kjøp en lang gjengestang som går gjennom foringen, to store skiver og to muttrer. Så skrur du foringen på plass Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerex Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 haha, ikke dumt.. må testes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Samme teknikk kan også brukes til "presse" inn hjullager.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steig1 Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 faen meg genialt;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg