Gå til innhold

"psykopelles" garasje

Ranger emnet


Psykopelle

Anbefalte innlegg

har gamlefjærene til mikael liggende jeg. om du vil ha? 35mm H&R

 

Jeg kjenner på gruppepresset her nå.... Takk for tilbud "cosworth87".

Men jeg vet at dettte ville bli tatt imot med stor skepsis i familierådet.

Så noe mer senking enn "originalt" sportsunderstell/RS understell er nok helt uaktuelt. :-( Tror kanskje at alt som er lavere enn det er nå blir uaktuelt.

 

Er det noen som har originale fjærer til RS liggende å slenge, og som ikke tenker å bruke dem igjen da? Om ikke så har jeg fra tid til annen sett at det også selges på rsklubben.se, så det er vel muligheter for å finne noen fjærer til en rimelig penge. (dersom familierådet blir overtalt)

Endret av Psykopelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har jo org understellet fra RSn :) fjærer og dempere :) Men det blir jo omtrent ikke synlig forskjell da? 35mm vil jo være 2cm lavere enn det igjen, og fortsatt er den ikke farlig lav under eller noe :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Jeg har jo org understellet fra RSn :) fjærer og dempere :) Men det blir jo omtrent ikke synlig forskjell da? 35mm vil jo være 2cm lavere enn det igjen, og fortsatt er den ikke farlig lav under eller noe :)

 

Hadde helt klart vært penest å slippe den lenger ned, men etter en ny vurdering så får den nok være som den er. Trenger at bilen er litt praktisk i bruk også. Og jeg "måker" stadig snø med den på vinteren i den høyden den er nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da er ny bil bestilt. Vet ikke helt hva jeg skal skal gjøre med tråden/"garasjen" min her siden jeg bytter til en Superb.

 

Den bestilte bilen er en Superb Elegance 1,6 Greenline stasjonsvogn. Så noen sportslig følelse får jeg nok ikke. Men gleder meg som jeg alltid har gjort under "svangerskapet" når ny bil er bestilt. Forventet levering er i april, men produksjonsuke er ikke klart ennå.

 

Samtidig så er det jo alltid trist å skille seg med en trofast venn. Snillere bil enn den Octavian jeg har nå har jeg nok aldri hatt. Byttet bremsklosser og lakkert kanaler er alt som er gjort utover vanlig service. Bortsett fra egne modifikasjoner med fjærer, xenon, seter etc. da...... :-)

Søker altså ny snill eier. Helst en med motforestillinger mot børstevask og skittent interiør. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår