Gå til innhold

"psykopelles" garasje

Ranger emnet


Psykopelle

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig dårlig forum aktivitet på meg. Er jeg helt ferdig med flytting, men nå går tiden med på bleieskift istedetfor.

Vet at "garasjen min" er i Octavia tråden, men nå har ting kommet på plass inn i garasjen, og da fant jeg mer enn Octavia inni der. En stakkars bil får ikke plass i garasjen, og er inntil videre bortplassert i en låve. :-(

 

P9220011.jpg

 

PC120004.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 7 months later...
Fyttirakkern for en grom kåk! :D Også et meget koselig gutterom også ser jeg :) har ikke sett tråden her før. Fin bil med gode seter også :D

 

Takk takk.

Får håpe jeg får mer tid til å bruke gutterommet etterhvert også. De gamle skodaene står tålmodig og venter på mer vedlikehold.

Om jeg mangler skikkelig motor i Octavian, så har jeg iallefall skikkelige seter. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 2010/2011 RS felger du har fått deg?

 

Hei Mikael!

 

Jepp. Det er "neptune" i 18" som kan leveres til de nyeste Octavia RS. Kjøpte dem av en kar på rsklubben.se som tydeligvis trengte noen tøffere felger enn de originale. :-) Var innom han i Malmø og hentet dem i sommer.

Veldig fornøyd med kjøpet, men nå syns jeg det egentlig ser ganske teit ut at bilen min ikke er lavere. Litt for dumt å bytte fjærer enda en gang for å få lav nok bil???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri dumt å bytte for å lav bil ;) på mitt andre sett jeg nå, etter å hatt bilen i 4 måneder :p Hadde også 3 forskjellige sett på gamlebilen før jeg var fornøyd :p (passer det fra grevling har jo jeg et sett til deg jeg ;))

Må jo være fint med 4x4 også da! Det er noe enhver RS mangler!

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår